Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Dps 112!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Carled" data-source="post: 859683" data-attributes="member: 46762"><p>Slippa upp dem ordentligt, jag kör 88/1 på mina och de går som bara den i pisten, även om det är hårt! Se bara till att ni kör dem på skär, fega inte ur för det är då det skiter sig. Så fort det inte går på skär och det är hårt kommer det djävulusiska hackandet (se MnO's skidtest för djupare analys).</p><p></p><p>Överlag är jag inte jätteimponerade med hållbarheten, visst jag har kört på ordentligt med sten, men jämfört med mina gamla Lotus 120 tycker jag att belagen är lite mjukare och det är ingen större skillnad på sidewall/topsheet, det har chippats ganska mycket. Och de gamla Lotusarna var från den tiden då det verkligen var dåligt topsheet... Men jäklar vilken rolig skida det är!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Carled, post: 859683, member: 46762"] Slippa upp dem ordentligt, jag kör 88/1 på mina och de går som bara den i pisten, även om det är hårt! Se bara till att ni kör dem på skär, fega inte ur för det är då det skiter sig. Så fort det inte går på skär och det är hårt kommer det djävulusiska hackandet (se MnO's skidtest för djupare analys). Överlag är jag inte jätteimponerade med hållbarheten, visst jag har kört på ordentligt med sten, men jämfört med mina gamla Lotus 120 tycker jag att belagen är lite mjukare och det är ingen större skillnad på sidewall/topsheet, det har chippats ganska mycket. Och de gamla Lotusarna var från den tiden då det verkligen var dåligt topsheet... Men jäklar vilken rolig skida det är! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Dps 112!
Tillbaka
Topp