Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Dps 112!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Oehme" data-source="post: 864678" data-attributes="member: 121198"><p>Wailer i Whistler. Hur kan livet vara så orättvist? 219 cm snö kom veckan innan och 22 cm har de kommit sen jag åkt. Dessutom gled någon mystisk arktisk kyla ner över Canada förra veckan. Alltså -26 på toppen, -22 på mellan och -16 i byn. Solen sken och inte en snöflinga på halva veckan. Tror mig veta hur namnet på skidorna uppkommit. Skidorna (i vart fall ovaxade testskidor) wailar i -20-gradig snö. Låter som smågrisar på väg till slakt. Lite snö hittade jag. Då tystnade skidorna och surfade fantastiskt. Resten var bara studs, has och vibrationer. Nu fanns bara ett par 178:or att prova. Jag är nog lite för tung för dom. Testparet var nog heller aldrig slipade sen leverans. I mjuk pist gick dom som de flesta skidor med samma radie. Ja, ja nu har jag testat i vart fall.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Oehme, post: 864678, member: 121198"] Wailer i Whistler. Hur kan livet vara så orättvist? 219 cm snö kom veckan innan och 22 cm har de kommit sen jag åkt. Dessutom gled någon mystisk arktisk kyla ner över Canada förra veckan. Alltså -26 på toppen, -22 på mellan och -16 i byn. Solen sken och inte en snöflinga på halva veckan. Tror mig veta hur namnet på skidorna uppkommit. Skidorna (i vart fall ovaxade testskidor) wailar i -20-gradig snö. Låter som smågrisar på väg till slakt. Lite snö hittade jag. Då tystnade skidorna och surfade fantastiskt. Resten var bara studs, has och vibrationer. Nu fanns bara ett par 178:or att prova. Jag är nog lite för tung för dom. Testparet var nog heller aldrig slipade sen leverans. I mjuk pist gick dom som de flesta skidor med samma radie. Ja, ja nu har jag testat i vart fall. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Dps 112!
Tillbaka
Topp