CharlesEdsbyn
Ny medlem
Dra i helvetet!!!krig
Grüss Gott!
St.Anton är inplanerat för två goa gubbar, Falla å Charles.
Allt är klart in i minsta detalj förutom tre små petitesser.
Resa, boende & jobb.
Som ni kan se inga större problem =)
Tänkte åka vid 20nov.
Letar nu efter någon som ska köra ner eller som har boende & vill dela med sig av hyran.
Bor i Karlskrona.
Looking forward to hear from you
//Philip Ekwall, Carl Åström
St.Anton är inplanerat för två goa gubbar, Falla å Charles.
Allt är klart in i minsta detalj förutom tre små petitesser.
Resa, boende & jobb.
Som ni kan se inga större problem =)
Tänkte åka vid 20nov.
Letar nu efter någon som ska köra ner eller som har boende & vill dela med sig av hyran.
Bor i Karlskrona.
Looking forward to hear from you
//Philip Ekwall, Carl Åström