Dragon Rogue Liquid Sky Blue Ionized

KvittFjall

Ny medlem
Såg dessa enormt snygga Goggles från Dragon. Kommentarer på dessa och kanske eventuella IRL-bilder på dessa? Hade vart intressant att se om de är lika snygga på riktigt :)

88558_lg.jpg

EDIT: Någon som vet om det går att se genom linsen, alltså är den lika "speglande" som fire-linsen till Oakley t.ex? Får känslan av att det är lite för blått? Väldigt tacksam för svar!

Senast ändrad:
Dom är riktigt snygga irl! Lite mörkare har jag för mig att dom är. Sen är bågen och linsen i samma nyans!

Karlzon91 sa:
http://www.hollywood.se/sv/product/10835/rogue-liquid-sky-blue-ion

där har du en om den duger =)
Nice! Någon som vet om det går att se genom linsen, alltså är den lika "speglande" som fire-linsen till Oakley t.ex? Får känslan av att det är lite för blått? Väldigt tacksam för svar!

De finns på Länna sport om du nu bor nära.

edit: De finns där även om du inte bor nära länna

Senast ändrad:
Såg att xtremegoggles hade dom, sladdar in på deras site med jämna mellanrum brukar ha lite kampanjer ibland men främst sjukt snabba leveranser dom ggr jag handlat(iofs bara 3ggr)

skamas sa:
Såg att xtremegoggles hade dom, sladdar in på deras site med jämna mellanrum brukar ha lite kampanjer ibland men främst sjukt snabba leveranser dom ggr jag handlat(iofs bara 3ggr)
Låter ju riktigt nice de men har ett ställe där jag får dem för 900 kr :) Men hade vart kul se en bild på någon så man ser hur linsen är! Eller iallafall en som sett den på riktigt och kan beskriva/jämföra utförligt så man förstår =)

länna sport suger med deras leveranser. det tog 4 veckor innan jag fick mina googles och då saknades hjälmen...

Tillbaka
Topp