Dreamhack !

• Trådstartare Trådstartare Morot
  • Start datum Start datum
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Dreamhack !
TT-Jonthe kan väl inte vara helt feltippat!
Är det i helgen eller?

Dreamhack !
dreamhack är ju töntigare än töntigast!! bara en massa datanördar som spelar WoW.
bor själv i jönköping och vet ett antal som ska dit, finns bara ett ord att säga. PALLA!

Dreamhack !
Ja men vafan någon gång i sitt liv måste man ju besöka DH !

Dreamhack !
TheFibretech sa:
dreamhack är ju töntigare än töntigast!! bara en massa datanördar som spelar WoW.
bor själv i jönköping och vet ett antal som ska dit, finns bara ett ord att säga. PALLA!
Detta är ganska onödigt att säga. Håll dina åsikter och förnedringar för dig själv. Finns ingen idé att sprida ohyra genom Freeride.

Själv skulle jag inte besöka DH pga olika saker. Men ifall killen är där och tycker att det är kul, låt han då tycka det. Det är väl ganska kul för honom och andra Freeride medlemmar som är på DH att få reda på att dem är inte de enda FR medlemmarna som är där.

Tack för mig!

Dreamhack !
Ska faktiskt inte dit men Nångång så måste ja palla mitt lilla arsle dit. Åkte på mycket lan som liten (LanHost, RZ och annat fint) sp DH har ju vart ett mål länge.

Och till er som bara klagar. Alla har vi olika hobbys och ja kan ju ge mig fan på att ni själv tycker de är skitkul att sitta och lira tv-spel mot varann, vad är det då för fel på att sitta några tusen och göra det över datorer? Eller åk dit och dra med dig alla hårddiskar du kan hitta och fyll med filmer/spel/musik så behöver du inte tanka på nätet på ett Bra tag sen.

Sen till er som säger att det bara är finniga pojknerdar som sitter där så kan kan ja ju lugna er med att det är Grymt blandad ålder och även kön på lan. Allt från 14-50 år killar som tjejer.

Dreamhack !
är inte dataspel rätt töntigt att hålla på med?

Dreamhack !
Men på dreamhack är det ju så mycket annat , jag sitter på freeride , kollar fotbóll , hoppar bungyjump , kör paintball , gocart , och har kul med polarna !

Dreamhack !
Allvarligt talat , tycker ni att det är så jävla töntigt så ta och skriv det på en lapp elr något , jag fråga om det var nåra som är på Dh här på freeride och inte vad ni tycker om Dreamhack !!!! Så bara lägg ner med alla negativa kommentarer !

Dreamhack !
Pohjo sa:
Allvarligt talat , tycker ni att det är så jävla töntigt så ta och skriv det på en lapp elr något , jag fråga om det var nåra som är på Dh här på freeride och inte vad ni tycker om Dreamhack !!!! Så bara lägg ner med alla negativa kommentarer !
nej

Dreamhack !
Pohjo sa:
Just det

Dreamhack !
Det har väl ingeting med freeride att göra men säg hur mycket trådar finns det inte här som inte har med freeride att göra. Anledningen till att han frågar här är väl för det hade kanske varit kul för han att veta om fler från just freeride råkar vara där, är väl inget fel med det.

Och att tycka dataspel är töntigt, är töntigt. Counter-Strike har fler spelare i Sverige än hockey och fotboll tillsammans, och då är det många! Att tro att man är mogen och cool bara för att man inte spelar, är riktigt töntigt. Handlar väl mer om vad man tycker om, och inte tycker om att göra.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp