Officiella OT-Tråden!

• Trådstartare Trådstartare BigAir
  • Start datum Start datum
B

BigAir

Guest
Officiella OT-Tråden!
Då var det dags att inviga Freeride´s alldeles egna Off-Topic tråd!
Vad är detta? Jo, har du något på hjärtat, vill skryta av dig lite eller bara snacka skit så ta del av denna tråd.
Här får du prata om precis vad du vill, men sköt det snyggt!

Fick idén till tråden efter att ha sett liknande på många andra forum, där har det funkat mycket bra sålänge alla sköter sig någolunda. Så, kör på!

Senast ändrad:
Officiella OT-Tråden!
Idag rev min ena katt mig i fingret! Det slutade så illa att jag vart förbannad på han och puttade ner han för trappen!

Officiella OT-Tråden!
ahj sa:
hihi vad mysigt :D
men i och för sej finns det väl en chat också?
Självklart, men den använder inte sig många av. På det här sättet kan alla som vill uttrycka sig mycket bättre och enklare..

Officiella OT-Tråden!
Av: Waster Idag 01:06 Svara

haha glöm det!" med 200skid dagar om året har han en egen livsteori och förstår sig inte på sånna här saker! Han lever i en egen värld:D

Shiiit va klockan är mycke när jag läser det inlägget!

Vi syftar alltså på begreppet "Represent FR-Elit Biiaatch!" som vi inte riktigt vågar sprida till alla i listan!

Senast redigerad av en moderator:
Officiella OT-Tråden!
För er som inte vet följer det med 4 stycken sprayburkar till traktorn, 1 röd, 1 blå, 1 grön och en rosa. Du får spraya den hur du vill!

Och ja Jesper, du ÄR historia!

Officiella OT-Tråden!
Ja, det är nästan dags att gå och sova.
Ville bara hinna starta Freeride OT tråd innan ;)

Officiella OT-Tråden!
Nää kylskåpet kallar! ett gäng mackor på det här så blir allt bra!

Officiella OT-Tråden!
Waster sa:
Trorfan jag också ska ta en sväng dit, har lite dåligt med mackor bara.
Mor min köper bara massa fullkornssaker, äckligt somfan :(

Officiella OT-Tråden!
BigAir sa:
Waster sa:
Jag är också drabbad av Fullkornets förbannelse.. mina föräldrar har kommit på att man lever sundare om man äter fullkorn, BULLSHIT! en riktig gangster äter vitt bröd å ett glas Cola.. oavsätt måltid eller tid på dygnet

Officiella OT-Tråden!
jeppenator sa:
BigAir sa:
Waster sa:
Jag är också drabbad av Fullkornets förbannelse.. mina föräldrar har kommit på att man lever sundare om man äter fullkorn, BULLSHIT! en riktig gangster äter vitt bröd å ett glas Cola.. oavsätt måltid eller tid på dygnet
därför sov jag på lektionerna som handlade om kostcirkeln! Jag sköljer munnen med cola efter tandborstning!

Officiella OT-Tråden!
Waster sa:
jeppenator sa:
BigAir sa:
därför sov jag på lektionerna som handlade om kostcirkeln! Jag sköljer munnen med cola efter tandborstning!
Är alla Eliter drabbade av fullkornsförbannelsen?

Officiella OT-Tråden!
Officiella OT-Tråden!
BigAir sa:
Waster sa:
jeppenator sa:
Är alla Eliter drabbade av fullkornsförbannelsen?
Eat,Sleep.......!

Officiella OT-Tråden!
Waster sa:
ahj sa:
Waster sa:
Köpte du biljetterna direkt eller vart det att köpa beg?
Köpte dom i januari och sen tog dom slut på en timme :P
endel har tur, När black sabbath va här för nått år sedan fick jag punga ut 1000:- beg då dom vart slutsålda direkt!
Satan hehe :P
Jag hade extra tur också eftersom en kompis (utan min vetskap) var snabb och köpte biljetter och så fick jag köpa av honom

Senast ändrad:
Officiella OT-Tråden!
Okey, min tur att skryta lite!
Jag har en gammal familjepizza under lite folié i kylskåpet. Och alla vet hur gott det smakar såhär nån dag efter då smaken riktigt sugit åt sig ;)

Officiella OT-Tråden!
BigAir sa:
Okey, min tur att skryta lite!
Jag har en gammal familjepizza under lite folié i kylskåpet. Och alla vet hur gott det smakar såhär nån dag efter då smaken riktigt sugit åt sig ;)
sånt som nästan bara går att äta kallt då pizzans botten blir helt cp då man värmer den i micron!

Officiella OT-Tråden!
Ja, det är sant. De blir lixom lite slö, trött och dåsig i konsistensen.
Jag tror jag ska ta en kall bit ikv, och en varm imorg..

Officiella OT-Tråden!
Bakfyllefrukosten ( gammal microvärmd pizza ) är ju fan bättre än nybakt! Visste ni föresten att kebabsåsen ursprungligen kom från Trollhättan?

Officiella OT-Tråden!
Nä ni nu ska jag gå och kyssa mina skidor gonatt och sen slänga mig i väggen och hoppas på en snabb och effektiv avsvimning så jag kan vakna pigg imorn!

OjOjOj jag tror att jag va först i denna Off topic tråd att nämna SKIDOR ! så igentligen är vi ju inte så off topic så tråden borde få kvarstå!

Gonatt !

Officiella OT-Tråden!
Trollhättan in my ass!
Fan också, jag gick till kylskåpet med stora förväntningar men nån jävla familjemedlem hade ätit upp den, eventuellt att min mamma kastat den. Hon äter bara fullkorn....

Allt jag fick med mig tillbaka var en tomat :(

Officiella OT-Tråden!
Klart tråden ska få kvarstå, den här idén var ju lysande på alla sätt och vis.
Vi kanske tillochmed slipper endel bråk i andra trådar, man kan hänvisa hit istället!

Officiella OT-Tråden!
Nä, nu ska jag också gå och kyssa mina skidor och sen sova.
Mina Armador ligger bredvid min säng :D

Tillbaka
Topp