Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Åkning
Toppturer
Drift Boards (snöskor/skidor med hudar)
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="sebmacahan" data-source="post: 1308304" data-attributes="member: 189640"><p>Har moderna snöskor, split och har bekanta som kör drift. Dom är bra på helt olika saker.</p><p>-pow och spåra ny skintrack, då är det split som funkar bäst.</p><p>-pow och existerande skintrack, driftboards/rovers funkar bäst för dom är smidigast.</p><p>-hårdare snö, flexiga snöskor är helt överlägsna.</p><p>-långa avstånd i mjuk snö. Split alla dar i veckan.</p><p></p><p></p><p>Sen är mixad bag på allt det andra beroende på omständigheterna. Är på väg att skaffa mig ett par driftboards framöver när den splitten jag har inte är gjord för hårdare snö.</p><p></p><p>Anyway. Bräda på ryggen suger. Oavsett vilket håll den är monterad på.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="sebmacahan, post: 1308304, member: 189640"] Har moderna snöskor, split och har bekanta som kör drift. Dom är bra på helt olika saker. -pow och spåra ny skintrack, då är det split som funkar bäst. -pow och existerande skintrack, driftboards/rovers funkar bäst för dom är smidigast. -hårdare snö, flexiga snöskor är helt överlägsna. -långa avstånd i mjuk snö. Split alla dar i veckan. Sen är mixad bag på allt det andra beroende på omständigheterna. Är på väg att skaffa mig ett par driftboards framöver när den splitten jag har inte är gjord för hårdare snö. Anyway. Bräda på ryggen suger. Oavsett vilket håll den är monterad på. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Åkning
Toppturer
Drift Boards (snöskor/skidor med hudar)
Tillbaka
Topp