Du som gör säsong i Revelstoke

jontejont

Ny medlem
Du som gör säsong i Revelstoke
Halloj!

Nu i snötorkans dagar så är vi ett gäng i Golden/Kicking Horse som kan tänka oss att lånbyta liftkort någon dag med någon/några som är i motsvarande sits i Revelstoke. Så vill ni skrapa uppkört i Kicking horse istället för Revelstoke inom snar framtid så hör av er på denna tråd!

jaja, jag vet att man inte får göra så och bla bla bla :-)
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp