Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Åkning
Hopp & Tricks
Dubbelflippar?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="jns" data-source="post: 176035" data-attributes="member: 41951"><p>Håller med om att man borde gå mer på stil än på grejer som är grymma att lägga, tex dubbelflippar eller en dumsurrad 1620.. Och vissa tävlingar har som tur var börjat dömma in stil i det hela också...</p><p></p><p></p><p></p><p>men det var ju bara sinnessjukt, utan sådär lång airtime hade det dock inte alls funkat...</p><p></p><p></p><p></p><p>Håller med där också... som exempel kan vi ta Rory Bushfields sw dubbel back i trailern till nya MSP filmen, visst är det ett snyggt trick men med nog stort hopp så blir inte svårighetsgraden så stor, ge mig hoppet han körde i och till sist sitter den nog..</p><p></p><p></p><p></p><p>Jag tycker definitivt att sporten borde gå mer mot stil istället för galet slängda dubbelvolter.. men dubbelflippar är ju inte bakåtsträvande heller så jag kan inte säga att jag inte tycker det är en bra grej för sporten.. vill bara itne att vi ska hamna i ett ställe där man måste slänga en dubbelvolt för att kunna vinna en tävling..</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="jns, post: 176035, member: 41951"] Håller med om att man borde gå mer på stil än på grejer som är grymma att lägga, tex dubbelflippar eller en dumsurrad 1620.. Och vissa tävlingar har som tur var börjat dömma in stil i det hela också... men det var ju bara sinnessjukt, utan sådär lång airtime hade det dock inte alls funkat... Håller med där också... som exempel kan vi ta Rory Bushfields sw dubbel back i trailern till nya MSP filmen, visst är det ett snyggt trick men med nog stort hopp så blir inte svårighetsgraden så stor, ge mig hoppet han körde i och till sist sitter den nog.. Jag tycker definitivt att sporten borde gå mer mot stil istället för galet slängda dubbelvolter.. men dubbelflippar är ju inte bakåtsträvande heller så jag kan inte säga att jag inte tycker det är en bra grej för sporten.. vill bara itne att vi ska hamna i ett ställe där man måste slänga en dubbelvolt för att kunna vinna en tävling.. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Åkning
Hopp & Tricks
Dubbelflippar?
Tillbaka
Topp