Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Dubbla boosterstraps?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Skidsuge-Erik" data-source="post: 1143207" data-attributes="member: 118157"><p>Jag tyckte att det gjorde stor skillnad och att jag höjde mig nån bit när jag skaffade mina expert boosterstraps. 80% av wc åkarna har Boosterstraps och jag tror inte att det är sponsring. Får snarare känslan av att boosteren kanske bör döljas så att huvudsponsorns egna straps ska verka tillräckliga. </p><p></p><p>I mina relativt mjuka fischer vacuum 130 så använder jag den vanliga kardborreremmen för att spänna runt pjäxan medans boostern fokuserar på plösen. Kanske killen i videon tänker nått liknande. </p><p>Eller så har han två mjukare boosterstrapps, kanske den med två eller tre remmar) för att få ett jämnt men ändå starkt tryck. Har två så kanske provar nån dag.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Skidsuge-Erik, post: 1143207, member: 118157"] Jag tyckte att det gjorde stor skillnad och att jag höjde mig nån bit när jag skaffade mina expert boosterstraps. 80% av wc åkarna har Boosterstraps och jag tror inte att det är sponsring. Får snarare känslan av att boosteren kanske bör döljas så att huvudsponsorns egna straps ska verka tillräckliga. I mina relativt mjuka fischer vacuum 130 så använder jag den vanliga kardborreremmen för att spänna runt pjäxan medans boostern fokuserar på plösen. Kanske killen i videon tänker nått liknande. Eller så har han två mjukare boosterstrapps, kanske den med två eller tre remmar) för att få ett jämnt men ändå starkt tryck. Har två så kanske provar nån dag. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Dubbla boosterstraps?
Tillbaka
Topp