Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Sommar
Studsmatta
Dubblar?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="MsP" data-source="post: 183804" data-attributes="member: 40770"><p>jag sätter nästan allt på en matta förutom dubblar .. </p><p></p><p>dubbel backflip trodde jag var hyffsat lätt </p><p>jag trodde "höhö det är ju bara att en polare ger mig studs och så tar jag i allt vad jag orkar höhö"</p><p></p><p>jag landade på nacken, slog bröstet ner i hakan och tappade andan så det sjöng om det</p><p></p><p>jag vågar inte göra om det men jag kan ge lite tips .. när du hoppar upp måste du vara bestämd på att snurra två varv ångra sig lite i luften kan få ganska onda följder. våga oxå att fortsätta snurra när du ser mattan första gången och då ska du ju inte sträcka ut heller utan fortsätt håll runt benen och snurra det sista varvet</p><p></p><p>/M</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="MsP, post: 183804, member: 40770"] jag sätter nästan allt på en matta förutom dubblar .. dubbel backflip trodde jag var hyffsat lätt jag trodde "höhö det är ju bara att en polare ger mig studs och så tar jag i allt vad jag orkar höhö" jag landade på nacken, slog bröstet ner i hakan och tappade andan så det sjöng om det jag vågar inte göra om det men jag kan ge lite tips .. när du hoppar upp måste du vara bestämd på att snurra två varv ångra sig lite i luften kan få ganska onda följder. våga oxå att fortsätta snurra när du ser mattan första gången och då ska du ju inte sträcka ut heller utan fortsätt håll runt benen och snurra det sista varvet /M [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Sommar
Studsmatta
Dubblar?
Tillbaka
Topp