Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Funderade först på att göra samma på mina men skippade det, grymt nöjd med skidorna för övrigtTjaswesniper sa:Monterade ett par Kung Fujas duck, bästa valet jag har gjort i mitt liv.
Intressant,,har fått för mig att benen hamnar mer i ett naturligt läge och därmed mer avslappnad åkning även i puder. Man borde ju slippa ansträngningen att hålla skidorna parallella.(märks tydligt på långa transportsträckor)Ace_DG sa:Knappast nåt problem med det. Opus är ju inte den allra bredaste fetingen men genom att placera hälen närmare kanten på skidan "trollar" man bort lite av känslan av en bred skida. Detta märks naturligtvis mest på hårt eller medelhårt underlag medan i mjukt puder är det sannolikt vilket som. Om man däremot går randonée ska man nog ha traditionellt montage (vilket också nämns i en relaterad artikel ovan).
Jag kör Hendryx Funk med duckmontering och märker ärligt talat inte så mycket av montaget. Möjligen kan jag trycka in innerknät mot pisten på lite mer naturligt sätt i svänginitieringen. Testade f ö Hendryx Cash (127 mm!) i helgen och där tror jag att den hade upplevts som betydligt "plankigare" utan duckmontage. Testade bara i pist förstås.
/Ace DG