Bra för personer med feta skidor som vill åka plogsväng. ;-)farsan56 sa:Kan någon förklara för en lyckligt ovetande, vad är grejen med duckstance? Om bindningen pekar utåt borde ju skidan peka inåt när man står som vanligt. Finns bara på fetingar eller?
Christer
erik_lagg sa:Bra för personer med feta skidor som vill åka plogsväng. ;-)farsan56 sa:Kan någon förklara för en lyckligt ovetande, vad är grejen med duckstance? Om bindningen pekar utåt borde ju skidan peka inåt när man står som vanligt. Finns bara på fetingar eller?
Christer