Dumleklubba till den som svarar snabbt!

alpnina

Medlem
Vad tycker ni om Peak Performance?

Sitter med en hemtenta och har fått för mig att analysera Peak. Behöver veta vad folk tycker. Alla som svarar ikväll får en dumleklubba skickad med posten!!!

Danke danke!

tycker peak jackorna fukar riktigt bra, värmer gött och e helt vattentäta

PS De e kanske alla jackor nu för tiden ds

Företaget har sålt sin själ till hemska människor som bara bryr sig om att se trendiga ut. Funktionen och kvaliteten är bra men jag vill inte känna mig som en i fårskocken bland gåsjackor och we/JL och annat vidrigt.

Jag tycker att dom gör mycket snygga kläder. har aldrig ägt en jacka men massa andra kläder bla. golf. mycket bra kläder. funktionsmaterial i många av idrottskläderna.

+ Snygga
+ Bra Material

- Priset. lite väl högt ibland.

Vad gillar ni varumärket? Är det coolt eller gubbigt eller nånstans mittemellan?

Klubborna e på väg till oster o Hajje o Balanselius!!!

peak performance gör väldigt snygga och bra värmande jackor. jag ser de som ett skidmärke men de har mer och mer blivit en vanligt märke för andra människor oxå t.ex. golfkläder gör dom ju nu och allt sånt där.

PS: Får jag ingen dumleklubba blir jag besviken :P DS

jag kan se in i framtiden och se att swtitch_540 kommer skriva nästa inlägg...

dom är väl bra! snygg design och så har dom ju henke i teamet!

address: vändstigen 9 göteborg. och du, ingen skämtar med mej om dumleklubbor! om den inte dimper ner i brevlådan inom en snar framtid så kanske du får ett litet oväntat besök :D

Det bästa är ju att man håller på att göra om samma lansering som peak med cross.
Fattar inte varför, har han redan bränt pengarna???

från början var det ju ett litet märke som gjorde diskreta och bra casual och skidkläder men nån gång i mitten av nittiotalet gick allt och helvete och kläderna ansågs "coola" i vissa kretsar (läs: folk utan egen smak) vilket är dödstöten för nästan alla varumärken. jfr The North Face och Canada Goose dvs produkter man köper för att visa tillhörighet lr en en önskan om att höra till en viss klick osäkra människor där företaget egentligen står för något helt annat men har blivit varumärkeskidnappat (antagligen inte mot ekonomichefens vilja!)

får jag två klubbor nu?;)

Bra materialer, funktionella, snygg design men samtidigt tycker jag att för lite mindre pengar får man precis lika bra kläder. har blivit lite status-kläder som canada goose. Men genom att köpa peak så slipper man iaf oroa sig för att kläderna inte skulle hålla, ett tryggt men opersonligt köp.

jag holler me P-Elina faktiskt.. dom e ju snygga men nogot dyra.. o dom har blivit som canada goose status-kläder..

en klubba? =)

Tack så jättemassor för hjälpen!
Nu blir det inga fler dumleklubbor...

Det är riktigt sjysst att man kan få en massa svar på så kort tid!

Ingen adress ingen dumleklubba!

jag tycker dom har vissa kollektioner som e sjukt snygga och dom håller mestadels en bra kvalité. haru fått senaste Peak tidningen? många nice bilder på olika guys n girls både in action o i poses. thihi.
Good Luck dude

väldigt bra märke men kan vara lite dyrt :) För övrigt är de väldigt snygga och funktionella ...

Olawersgata 21 Borlänge

Jag hade en peakjacka. Men den blev för liten och det är ju inte alltför bra. Så nu köpte jag en Everest som jag tycker är mycket bättre, som dessutom har alla möjliga future-funktioner som inbyggd glasögonduk med mera. Men det är ju mestadels märket man betalar för när man köper peak.

ett riktigt äkligt jäla snobb mäke tycker jag! de är bara typ golf äckel och såna som vill vara lika "modell flashiga" som henke, tycker att de är syndatt de kommit över en gtx licens.... de är inte min stil helt enkelt! jag har samma inställning till peak somde hlästa jibbers har till snowblades! alltså att de borde vara skott pengar på dessa "föremål",, så hit med en klubba vett ja!!! ;P

Tillbaka
Topp