Dumont klar för head, yessir!

Glömde nästan

images

jaha?

Fanns det inte redan en skvallertråd och ärligt talat har man varit pro så länge som han verkar ha varit det och fortfarande mest hänger i parken? Lite som att åka jorden runt och äta på de bästa restaurangerna men bara äta deras bröd... Eller hooka upp med de snyggaste tjejerna och sen inte gå längre än att kramas lite osv...

Senast ändrad:
JL76 sa:
jaha?

Fanns det inte redan en skvallertråd och ärligt talat har man varit pro så länge som han verkar ha varit det och fortfarande mest hänger i parken? Lite som att åka jorden runt och äta på de bästa restaurangerna men bara äta deras bröd... Eller hooka upp med de snyggaste tjejerna och sen inte gå längre än att kramas lite osv...
byt tampong nu för fan. ingen orkar höra dig grina dag ut och dag in. har man inget vettigt att bidra med så låt det vara.

tycker själv inte head är världens roligaste, men miljöobyte är kanske bra för pojken!

xox

borat25 sa:
JL76 sa:
jaha?

byt tampong nu för fan. ingen orkar höra dig grina dag ut och dag in. har man inget vettigt att bidra med så låt det vara.

tycker själv inte head är världens roligaste, men miljöobyte är kanske bra för pojken!

xox
Så det är ok att skapa en meningslös tråd, men inte ok att ifrågasätta/påpeka att tråden verkar meningös? Det är dessutom ok att påpeka att ifrågasättande/påpekande inte är ok? Förvirrande detta?
Borde anmäla tråden som reklam istället för jag tror inte head betalat för detta.

Senast ändrad:

@JL76
Du förstår väl att han aldrig skulle vara välkommen hem till h00den om han åkte något annat än park? Det är ju där alla G-boyz avlas fram.

JL76 sa:
borat25 sa:
JL76 sa:
jaha?

xox
Så det är ok att skapa en meningslös tråd, men inte ok att ifrågasätta/påpeka att tråden verkar meningös? Det är dessutom ok att påpeka att ifrågasättande/påpekande inte är ok? Förvirrande detta?
Borde anmäla tråden som reklam istället för jag tror inte head betalat för detta.
Kanske inte intressant för alla, en lite roligt att du säger att den är meningslös. Om man tänker sig såhär, när Zlatan byter fotbollslag så skriver Sveriges största tidning Aftonbladet om det i flera dagar. Själva händelsen kan ju faktiskt liknas med att Simon Dumont byter skidsponsor(alltså att en "spelare" byter "lag"). Aftonbladet har miljoner läsare varje dag och läsarna verkar ju faktiskt nöjda även om de klagar som fan i varje kommentarfält(men nästa dag går de endå in och läser skiten igen.) För att komma tillbaka till tråden så borde ju isånnafall skidåkare tycka det här är intressant, iallafall en heldel eftersom de som läser sporten tycker att det är intressant att Zlatan byter lag.

Sen undrar man nästa steg om varför alla "puderrävar" klagar på när folk vill åka park. För det värsta som finns är ju när allt puder blir uppåkt på engång. Borde man vara tacksam mot alla parkråttor då? :)

JL76 sa:
borat25 sa:
JL76 sa:
jaha?

xox
men snälla. tar du ut irritation för att du inte kom in på polishögskolan eller? skidtips är väl isf mer reklam än skvaller. ska du anmäla dessa som reklam också? du får det jobbigt med att "hålla rent" på freeride då.

din signatur säger väl det mesta. dags för dig att hitta nån annanstans att hänga på internet kanske, alt. sluta läsa sånt som inte intresserar dig.

OlofM: har inte sagt att park/pipe är fel (i denna tråd) utan att det som är konstigt är hur ett pro sen 11 år mest verkar hänga där. Det är klart att det är hans jobb, men många andra åkare verkar ju inse att det finns mer än park/pipe efter några år? Sen skiter jag fullständigt zlatans klubbar och aftonbladet också.

borat25: jag tycker du verkar väldigt känslig, har du ingen humor? Du gnäller ju lika minst lika mkt men på mig istället? Du inser inte det paradoxala (och därmed roliga) i detta?

JL76 sa:
borat25: jag tycker du verkar väldigt känslig, har du ingen humor? Du gnäller ju lika minst lika mkt men på mig istället? Du inser inte det paradoxala (och därmed roliga) i detta?
skulle kunna säga "right back at ya", men vart leder det? så, istället:

jo, för att det är så sjukt tråkigt att se dig grina varenda gång du kommenterat nånting. gnäll och grina hur mycket du vill, men gör det nanstans där vi andra slipper ta del av det.

alles.

Eeeeh smaken e som baken, sjukt hårig och luktar oftast jävligt illa.

Det finns de som tycker det är intressant o de som tycker det är mindre intressant. Hade kritiken varit detsamma om det var en nyhet som lades ut här på FR?

Jag personligen vet att Herr.Dumont åker puder, men eftersom han har en image som parkråtta så vill man säkert inte besudla detta med puderåkning :lol:

Dessutom va spelar det för roll om man åker puder eller park? det är väll skidåkningen i sig man lever för?

borat25: jag tar inte mig själv på så stort allvar här på forumet, folk får gärna skratt både åt och med mig, men det roliga här är ju att du säger typ "skriv inget om du inte har nåt att komma med" sen har du själv inget mer än gnäll och påhopp att komma med! Jag tycker både gnäll och speciellt ifrågasättande är nåt att komma med så jag tänker fortsätta så om jag finner det befogat.
Är trollet Jeppenator? Isåfall blev jag rejält trollad...

Snödjup

Tillbaka
Topp