Dundret Slopestyle Open

Dundret Slopestyle Open
Linus Lagnestig* Han vann skidåkarnas klass. Måste säga att det vart en lyckad tävling och jag hoppas vi lyckas genomföra den ännu bättre nästa år.

Dundret Slopestyle Open
I mitt tycke vann jag på min stridsälg.. stilpoäng någon? :)
Bailade fett i båda 2träningsåken så det gick inge vidare (inte för att det hade gjort det annars heller men haha).. Overshootade hela 2an landning twice. That sucks.

Edit: Måste ju tillägga att ni måste verkligen skaffa en annan speaker om det blir nå fler tävlingar. No offense men vad fan är en "Tweakad 540"? Pelle körde Bio5.

Senast ändrad:
Dundret Slopestyle Open
Vi får hoppas att dundret gör någon vettigare park nästa år. Då ingen av oss bor i området. Speakern och jag satt nere vid liften så det kan hända att vi missade att det var en bio5. Vi beklagar misstaget och hoppas att ni återkommer nästa år :P.

Dundret Slopestyle Open
mm större hopp nästa år skulle va nice. jag tror att nästan alla skidåkare "Overshootade" andra hoppet.

Men det är ju kul att folk tar initiativ och anordnar nått sånt här.

Dundret Slopestyle Open
tackar för credden vi hoppas ni vill att vi kommer nästa år igen :D vi är gärnas taggade att komma nästa år oxå men då kommer vi nog vara ute i god tid... kanske komma ner e vecka innan och vara på dundret varje kväll veckan innan :D men men inte så stora drömmar nu men vi får se nästa år vi kan hålla oss uppdaterade på våran hemsida ( http://dundretso.hostsnake.com/Start.php ) och här på forumet

Senast ändrad:
Dundret Slopestyle Open
Sunk3n sa:
Vi får hoppas att dundret gör någon vettigare park nästa år. Då ingen av oss bor i området. Speakern och jag satt nere vid liften så det kan hända att vi missade att det var en bio5. Vi beklagar misstaget och hoppas att ni återkommer nästa år :P.
till och med jag som stod högst upp såg ju helt klart att det var bio 5, å linus lagnestigs "flatspin" 7 var en misty 7 bara för några exempel

Dundret Slopestyle Open
solklar flat jag såg ju det med egna ögon... aja men ingen som orkar bry sog men men nu så ska jag börja planera till nästa år

Dundret Slopestyle Open
flusy_91 sa:
solklar flat jag såg ju det med egna ögon... aja men ingen som orkar bry sog men
men nu så ska jag börja planera till nästa år
tror faktiskt att många bryr sig, för det är en ganska stor skillnad...
å jag såg också det med egna ögon, och han gjorde ingen flat...
för du vet, flat gör man bakåt, och misty framåt, och linus gjorde sin framåt

Peace.

Senast ändrad:
Dundret Slopestyle Open
Hursomhelst arslen till speakers.
Juste, kom på att folk klagade på att Högtalaren var lite långt ner. Den kan ni flytta upp till nästa gång :)

Dundret Slopestyle Open
Hogizz sa:
Hursomhelst arslen till speakers.
Juste, kom på att folk klagade på att Högtalaren var lite långt ner. Den kan ni flytta upp till nästa gång :)
det var faktiskt bara ett arsle till speaker, flusy_91, och hade han planerat lite bättre så hade han tänkt på att skaffa en betydligt längre skarvsladd till högtalarna,

Peace.

Dundret Slopestyle Open
flusy_91 sa:
tackar för credden vi hoppas ni vill att vi kommer nästa år igen :D vi är gärnas
taggade att komma nästa år oxå men då kommer vi nog vara ute i god tid... kanske komma ner e
vecka innan och vara på dundret varje kväll veckan innan :D men men inte så stora drömmar nu men
vi får se nästa år vi kan hålla oss uppdaterade på våran hemsida (
http://dundretso.hostsnake.com/Start.php ) och här på forumet
och eftersom jag nu verkar vara "kickad" så är den "nya" hemsidan igen
http://www.freewebs.com/dundretso

Senast ändrad:
Dundret Slopestyle Open
det kommer inte komma upp eftersom flusy_91 snodde min kamera och tog slut på batteriet
genom att låta kameran ligga ut i kalla luften,
och alla vet ju att dom flesta batterierna tar slut fortare när
det är kallt, hade annars tänkt filma iaf från min plats högst upp

Senast ändrad:
Dundret Slopestyle Open
Deespin sa:
http://dundretso.hostsnake.com/bildochfilm.php

När kommer film/bild då?
min bror har filmat tävlingen, så han kommer iaf med ett krasch segement, för det var ju ganska mycket krasher, men dock blev det inte mycket bilder,, det blev dock inte så jätte mycket men det är något iallafall

Dundret Slopestyle Open
btw. kom på en till sak, testa öppna parken tidigare nästa gång så man hinner känna på hoppen lite. Satt min första linje som jag inte bailade under tävling.. tror även det är mkt krascher darför också. Har överseende med att ni inte vill att kickarna ska bli isiga och uppkörda landningar med mera men låt deltagarna varma upp i kickarna kanske 20min innan.

Dundret Slopestyle Open
J-rockner sa:
Deespin sa:

När kommer film/bild då?
min bror har filmat tävlingen, så han kommer iaf med ett krasch segement, för det var ju ganska mycket krasher, men dock blev det inte mycket bilder,, det blev dock inte så jätte mycket men det är något iallafall
Najs, då kanske jag är med där då eftersom jag krashade i andra hoppet alla gånger.

Senast redigerad av en moderator:
Dundret Slopestyle Open
Deespin sa:
J-rockner sa:
Deespin sa:

När kommer film/bild då?
Najs, då kanske jag är med där då eftersom jag krashade i andra hoppet alla gånger.
yepp du är med, på en flat 7

Dundret Slopestyle Open
J-rockner sa:
Deespin sa:
J-rockner sa:
yepp du är med, på en flat 7
Sweet =)))

edit: Vet du när filmen är klar då?

Senast redigerad av en moderator:
Dundret Slopestyle Open
jag ska börja kolla igenom materialet när jag kommer hem till Piteå. ska åka hem imorgon tror jag. så kommer väl att börja med "filmen" på fredag sen får vi se hur lång tid det tar :D

edit: jag filma ju inte så mycket. hade först tänkt att bara filma broder johan, men sen började jag filma nästan alla andra under 2:a kval åket. 3:e kval åket filma jag inte, för då satt jag och fika XD. men sen så filma jag resten

/ E r

Senast ändrad:
Dundret Slopestyle Open
Dajvid sa:
Vad fick 1an,2an och 3an för priser?:),
1:an fick typ 200 kr, en tröja/tshirt och kanske nått mer
2:an tror jag fick typ en dvdfilm och en tröja
3:an fick typ en ficklampa

nått sånt

Dundret Slopestyle Open
nope har inget hära iaf men men ska fixa upp en ny hemsida och langa upp bättre saker där för har inte haft tid innan tävlingen men nu så blir de väll när jag har längre tid på mig

Edit: 1:an fick tröjja och 200kr
2:an fick choklad och film
3:an fick börs och ficklampa

edit2: kan ni skicka mig filmen kan jag försöka langa upp den

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp