Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
för att besvara din fråga så kan jag säga att det är bara flussy som har svamlat sönder alltså, man anmäler sig på plats senast 10.50, vi ska försöka få igång till 11.00, sen beror det ju helt på hur många deltagare det är hur länge det håller på, men finalen kommer vara ca en timme efter kvalets slut och hoppen finns redan därDeespin sa:Nya sidan ser bättre ut än gamla, men tycker ni ska lägga in lite info om hur man ansöker, sista ansökningsdag osv osv. Tider mm
Kostar det nått att delta då?Aspebo sa:för att besvara din fråga så kan jag säga att det är bara flussy som har svamlat sönder alltså, man anmäler sig på plats senast 10.50, vi ska försöka få igång till 11.00, sen beror det ju helt på hur många deltagare det är hur länge det håller på, men finalen kommer vara ca en timme efter kvalets slut och hoppen finns redan därDeespin sa:Nya sidan ser bättre ut än gamla, men tycker ni ska lägga in lite info om hur man ansöker, sista ansökningsdag osv osv. Tider mm
Hoppen såg lite småa ut...flusy_91 sa:har langat upp bilder på min bdb på hoppen som dom ser ut idag men som vi ska shapa dom lite bättre och fixa med landningarna... sen så kan jag lägg upp flera bilder när vi fixat hoppen... gäst lösen är 1337 och adressen är http://flusy91.bilddagboken.se/p/main.html
haha dom är faktsikt dåliga (sjukt värdelösa),jag körde idag, overshoota alla typ :SDeespin sa:Hoppen såg lite småa ut...flusy_91 sa:har langat upp bilder på min bdb på hoppen som dom ser ut idag men som vi ska shapa dom lite bättre och fixa med landningarna... sen så kan jag lägg upp flera bilder när vi fixat hoppen... gäst lösen är 1337 och adressen är http://flusy91.bilddagboken.se/p/main.html
Okej, ska du vara med i tävlingen då?J-rockner sa:haha dom är faktsikt dåliga (sjukt värdelösa),jag körde idag, overshoota alla typ :SDeespin sa:Hoppen såg lite småa ut...flusy_91 sa:har langat upp bilder på min bdb på hoppen som dom ser ut idag men som vi ska shapa dom lite bättre och fixa med landningarna... sen så kan jag lägg upp flera bilder när vi fixat hoppen... gäst lösen är 1337 och adressen är http://flusy91.bilddagboken.se/p/main.html
inga hopp är bra tyvär
vete fan, du då?Deespin sa:Okej, ska du vara med i tävlingen då?J-rockner sa:haha dom är faktsikt dåliga (sjukt värdelösa),jag körde idag, overshoota alla typ :SDeespin sa:Hoppen såg lite småa ut...
inga hopp är bra tyvär
Jag får seJ-rockner sa:vete fan, du då?Deespin sa:Okej, ska du vara med i tävlingen då?J-rockner sa:haha dom är faktsikt dåliga (sjukt värdelösa),jag körde idag, overshoota alla typ :S
inga hopp är bra tyvär
hahahahaflusy_91 sa:för att vi inte ska ha asvar om ni skadar er och stämmer oss för att ni skadade er för att vivill inte betala flera tusen för läkar kostnader.
för ni ska åka på er egna risk v tar ineansvar för skador och eventuella benbrott
Synd bara att ingen vet om det...flusy_91 sa:amälningen är på måndag morgon...
Är dom helt odugliga? Jag kommer nog upp imorn och om hoppen känns bra är jag nog med i tävlingen...J-rockner sa:hoppas ni shapar om hoppen bra, för dom var inte så jävla bra idag heller :S
asså nää, men det bara ett som är dugligt att flipa i, men men dom bygger ju om dom imornn, btw vilken tid kommer du upp?Deespin sa:Synd bara att ingen vet om det...flusy_91 sa:amälningen är på måndag morgon...
Är dom helt odugliga? Jag kommer nog upp imorn och om hoppen känns bra är jag nog med i tävlingen...J-rockner sa:hoppas ni shapar om hoppen bra, för dom var inte så jävla bra idag heller :S
hehe jag kommer vara i backen från 9 till 16, så vi kommer nog sesflusy_91 sa:jo men vi komemr nog upp till en 11-12 kanske tidigare men men j-rockner du kan ju ta mitt nummer så kan vi höras i backen...
Öppnar inte backen 10?J-rockner sa:hehe jag kommer vara i backen från 9 till 16, så vi kommer nog sesflusy_91 sa:jo men vi komemr nog upp till en 11-12 kanske tidigare men men j-rockner du kan ju ta mitt nummer så kan vi höras i backen...
Bygg om före backen öppnar iställetAspebo sa:johan har redan mitt nummer flussy å vi ska upp vid 10 så du vet, så du borde gå å lägga dig, men döm inte hoppen efter morgondagen, vi kommer bygga om efter stängningstid
haha du vet man haikar ju en timme först :PDeespin sa:Öppnar inte backen 10?J-rockner sa:hehe jag kommer vara i backen från 9 till 16, så vi kommer nog sesflusy_91 sa:jo men vi komemr nog upp till en 11-12 kanske tidigare men men j-rockner du kan ju ta mitt nummer så kan vi höras i backen...
Jag kommer iaf till backen runt 12 skulle jag tro
då är jag redan ute å springer min morgon rundaAspebo sa:men om vi ska hinna bygga färdigt före öppningstid måste vi typ vara där 7