ellenmattsson
Medlem
Dunshort/byxor
Tjena, jag letar efter ett par dunshort eller byxor gärna 3/4 långa som passar bra under skalbyxor. Någon som kan rekommendera ett par bra?
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Dom här har jag också. Kvalitet/pris i bra förhållande. Dock slutar de vid knät, men jag har aldrig behövt längre![]()
Östersund Down Shorts 2.0 W - Sportshopen
Yttermaterial: 100% Nylon. Foder: 100% Nylon. Fyllning: 90% Dun, 10% Fjäder. Upptäck ett par sköna och värmande dunshorts - Östersund Down Shorts 2.0! Impregnering: Bionic finish EcoRDC-Certifierat dunSpårbart dunFill power: 700Vind- och vattenavvisande materialTvå framfickorReflekterande...www.sportshopen.com
Jag har testat dem men iaf på herrmodellen fick inte min rumpa plats (tolkas positivt eller negativt efter humör) och de är mycket tunnare vilket kan vara på gott och ont.Vi har liknade som dessa men med dragkedja på bägge sidor köpta på Decathlon
Decathlon I Världens största sportkedja
Välkommen till decathlon.se! Snabb leverans, säker betalning och 30 dagars öppet köp. Hög kvalitet behöver inte innebära högt pris. Sportutrustning, cyklar, tält. 70 sporter under ett tak.www.decathlon.se