Duuude! Tanner åkt dit för röka

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

eHogstrom

Aktiv medlem
Senast ändrad:
Källan är väldigt osäker och inte pålitlig. Man nämner inte namn i aritiklar som man inte har av större allmän intresse av. Väldigt misstänktsamt. Den andra artikeln har senare ett väldigt invecklat "skidspråk" och innehåller nästan bara fakta om tanner och inte något om senaste händelsen.

Som sagt opålitlig källa men om det är sant är det väldigt tråkigt.

på den ena står det Thursday och den andra Friday, mohah!

Synd att snuten kom och stoppa de roliga..

Senast ändrad:
många ser ju upp till honom, och då kommer kanske alla idiotiska gangster-jibber-ungar börja röka också..

J-rockner sa:
Källan är väldigt osäker och inte pålitlig. Man nämner inte namn i aritiklar som man inte har av större allmän intresse av. Väldigt misstänktsamt. Den andra artikeln har senare ett väldigt invecklat "skidspråk" och innehåller nästan bara fakta om tanner och inte något om senaste händelsen.

Som sagt opålitlig källa men om det är sant är det väldigt tråkigt.
Även om källan inte skulle vara pålitlig så får jag väl hålla med trådskaparen att det inte direkt var nån nyhet att Tanner tar sig en spliff då och då, man blir ju inte förvånad OM han skulle åkt fast.

Förvisso det har du rätt i, Man vet ju vad han har gjort förr så för mig är det inte så förvånande heller om det nu är så. Men värt att notera att mer än halva Newschoolers är emot tanner så man vet inte vad man ska tro.

back in the days fanns det en fim på youtube närr T-Hall satt och rullade en feting under en intervju... de har nu tagit bort den, undra varför?

Till skillnad mot Sverige, så hänger pressen på andra sidan pölen faktiskt ut folk i nyhetsartiklar på det här viset. Inte första gången i alla fall.

vilken jävla tönt.. och om det är fake hoppas jag han åker dit hårt på riktigt sen :)

R00bert sa:
Till skillnad mot Sverige, så hänger pressen på andra sidan pölen faktiskt ut folk i nyhetsartiklar på det här viset. Inte första gången i alla fall.
På halva andra sidan pölen menar du. I USA har man faktiskt rätt lika press etiska regler som i sverige. Dock finns vissa delstater i USA som skiljer sig från dom andra 50 delstaterna och sätter ut namn.Men det är väldigt få. Dom press etiksa reglerna är väldigt lika svenska etiska reglerna.

I england dock så har man nästan ingen respekt för individen i fallet.

Tycker det var väldigt mycket ordbajseri för att vara en seriös artikel.

Synd, tråkigt att dom ska lägga sina resurser på folk som bara vill må lite bra. Att Tanner röker på skadar ju ingen direkt, dessutom lär det ju inte spela in någon större roll på hans karriär heller då han som Jon drar in stash på sin fysiska förmåga att utöva skidåkning på elitnivå.

Däremot luktar det ju en hel del brunt runt denna artikel, kan ju vara så att någon bara vill busa lite med skidvärlden och i så fall har dom ju lyckats...

En cannabislegal felix

blir jag lika cool, känd och bra på skidor som Tanner om jag börjar röka? isånafall ska jag också börja med det

Han har ju åkt dit förut samma sak förut också..

Jag tkr synd om han att man ska behöva åka dit för nånting som inte ens är speciellt farligt, De är ju inte så stor chans att man dör av de precis.. De är t.o.m farligare att kröka

Senast ändrad:
PontusOlsson du verkar veta mycket. Jobbar du inom området eller har du prövat själv?

Jobbar själv med folk som tar droger dagligen och jag kan säga att jag har sett en snedtändning lite här och där både på maja och andra droger.

Så att röka är inte farligt det är bullshit.
Har lite exempel som jag kan dra upp.

Skriv någonting vettigt när du kommit tillbaka och undersökt grejen.

OT:

Dåligt att man behöver röka på för att få det skönt eller för att kunna göra trix med mera.
Speciellt när man är en så stor jibbstjärna som många ser upp till.

Senast ändrad:
Sparf sa:
Dåligt att man behöver röka på för att få det skönt eller för att kunna göra trix med mera.
vafan, det är hans val, sen tror jag inte han måste röka för att "kunna göra trix" ...

precis de va hans val ? om de e sant så e de han som e patetisk!

Jag brukar alltid skjuta upp lite heorin innan jag sätter mig i stolliften. Amfetamin upp Meskalin ner.

egentligen är det ju logiskt, hur annars hade han vågat göra det han gör :P?

Sparf sa:
PontusOlsson du verkar veta mycket. Jobbar du inom området eller har du prövat själv?

Jobbar själv med folk som tar droger dagligen och jag kan säga att jag har sett en snedtändning lite här och där både på maja och andra droger.

OT:

Dra gärna upp några exempel som visar att MARIJUANA är lika farligt som alkohol. Visst kan det vara dåligt att han sysslar med något olagligt då han är en förebild för många fast om han röker medicinsk marijuana som någon har påstått i kommentarerna på nyhetslänken så ser jag heldre att han röker en fet för att ha det skönt än att ta sig en jävel och köra på något barn.

Sparf sa:

OT:

Men nu är det ju skillnad på droger och droger. Risken att få t.ex. psykos av brunt eller grönt är näst intill obefintlig.
Faktum är ju att alkohol är bra mycket farligare än weed.

stighall sa:
Sparf sa:

OT:

Dra gärna upp några exempel som visar att MARIJUANA är lika farligt som alkohol. Visst kan det vara dåligt att han sysslar med något olagligt då han är en förebild för många fast om han röker medicinsk marijuana som någon har påstått i kommentarerna på nyhetslänken så ser jag heldre att han röker en fet för att ha det skönt än att ta sig en jävel och köra på något barn.
Word, alkohol skördar så mycket mer liv än lite marijuana...

Sen är det ju skämmigt att folk tror han måste röka på för att göra nya trix... tror inte det hade blivit ett enda nytt eller häftigt trick för den grabben om han rökt på i backen!

Är de bara jag som har sett en videon på när han röker? Såg den för 2-3 år sen ca.. Någon som vet vart den filmen låg?

xzimmit sa:
Sparf sa:

OT:

Men nu är det ju skillnad på droger och droger. Risken att få t.ex. psykos av brunt eller grönt är näst intill obefintlig.
Faktum är ju att alkohol är bra mycket farligare än weed.
instämmer.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp