Dynafit FT12 stoppers?

Dynafit FT12 stoppers?
Menar du Vertical eller Radical? Jag har ett par överblivna 110 mm till Vertical ft12 som jag inte har någon användning för då bindningarna är borta sedan länge. De är billiga för nån som har användnng för dem...

Dynafit FT12 stoppers?
iSooLi sa:
Menar du Vertical eller Radical? Jag har ett par överblivna 110 mm till Vertical ft12 som jag inte har någon användning för då bindningarna är borta sedan länge. De är billiga för nån som har användnng för dem...
Ja just det... Kollar imorgon. Tror det är Vertical..

Dynafit FT12 stoppers?
Kolla om det är gamla vertical med snurrtornet (j-v konstruktion att hålla fast skistopper med-kläm brickan) eller flipp-häl-höjaren....

Dynafit FT12 stoppers?
Hasse_Lindborg sa:
iSooLi sa:
Ja nu vet du var de finns om det är dem du behöver...

Dynafit FT12 stoppers?
iSooLi sa:
Hasse_Lindborg sa:
iSooLi sa:
Ja nu vet du var de finns om det är dem du behöver...
Det är dessa: https://goo.gl/images/qZDh9K

Dynafit FT12 stoppers?
Dynafit FT12 stoppers?
Jag kan ordna några foton efter jobbet idag, minns inga skavanker men det var ett tag sedan jag såg på dem. Du får dom för fraktkostnader och några tior för besväret om de är till belåtenhet.

Tillbaka
Topp