Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Dynafit hoji
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="johnnyrainbow" data-source="post: 1227694" data-attributes="member: 118323"><p>Letar nya pjäxor inför nästa säsong. Har nu Technica Cochise årsmodell -14 som glappar och har rejält slitna innerskor.</p><p></p><p>Har varit och provat Hoji Free, men den var ordentligt tight i bredd längs hela fotens utsida. Provade även nästa års Cochise som satt så pass bra att jag skulle kunna åka med dem direkt. De ska dock vara förformade på något sätt så de ger en bra ”out of the box fit”.</p><p></p><p>Någon som har Hoji Free och kan komma med input på hur mycket den anpassar sig vid värmning utan åverkan på skalet? Fördelen med Hoji skulle vara den något lägre vikten samt att skaftvinkeln på 17 grader passar mig bättre. Finns det annars någon sorts inlägg/kil att sätta bakom vaden för att kunna ändra vinkeln som benet får i pjäxan? Cochise ska ha 13 grader och kändes för upprätt för mig.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="johnnyrainbow, post: 1227694, member: 118323"] Letar nya pjäxor inför nästa säsong. Har nu Technica Cochise årsmodell -14 som glappar och har rejält slitna innerskor. Har varit och provat Hoji Free, men den var ordentligt tight i bredd längs hela fotens utsida. Provade även nästa års Cochise som satt så pass bra att jag skulle kunna åka med dem direkt. De ska dock vara förformade på något sätt så de ger en bra ”out of the box fit”. Någon som har Hoji Free och kan komma med input på hur mycket den anpassar sig vid värmning utan åverkan på skalet? Fördelen med Hoji skulle vara den något lägre vikten samt att skaftvinkeln på 17 grader passar mig bättre. Finns det annars någon sorts inlägg/kil att sätta bakom vaden för att kunna ändra vinkeln som benet får i pjäxan? Cochise ska ha 13 grader och kändes för upprätt för mig. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Dynafit hoji
Tillbaka
Topp