Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Dynafit hoji
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="herrgard" data-source="post: 1227707" data-attributes="member: 101904"><p>Testa free utan innersko nästa gång så får du ett hum om hur mycket utrymme det finns runt foten, jämför med dina gamla pjäxor som sitter bra. Du kan ju ta med din gamla innersko och testa hur den känns i free också. Jag åker pro tour första årsmodellen och den linern tappade all volym efter två veckor, tror de nya och de som kommer med free ska vara lite bättre på den punkten.</p><p></p><p>Osäker på om nya cochise har spoiler som följer med, annars är det bara att limma på sånt bootfitting-skumgummi bakpå linern, kolla så spännena ger tillräckligt med utrymme för det bara. Du kan testa att lägga en strumpa eller plånboken eller nåt bakom vaden för att se hur det känns.</p><p></p><p>Du kan också lägga i en liten klack i skalet under hälen för att få mer vinkel.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="herrgard, post: 1227707, member: 101904"] Testa free utan innersko nästa gång så får du ett hum om hur mycket utrymme det finns runt foten, jämför med dina gamla pjäxor som sitter bra. Du kan ju ta med din gamla innersko och testa hur den känns i free också. Jag åker pro tour första årsmodellen och den linern tappade all volym efter två veckor, tror de nya och de som kommer med free ska vara lite bättre på den punkten. Osäker på om nya cochise har spoiler som följer med, annars är det bara att limma på sånt bootfitting-skumgummi bakpå linern, kolla så spännena ger tillräckligt med utrymme för det bara. Du kan testa att lägga en strumpa eller plånboken eller nåt bakom vaden för att se hur det känns. Du kan också lägga i en liten klack i skalet under hälen för att få mer vinkel. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Dynafit hoji
Tillbaka
Topp