Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Dynafit Radical ST 2.0
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Fr4dde" data-source="post: 1096182" data-attributes="member: 151911"><p>Ja dem glappar åt alla håll. Glappet skiljer sig beroende på vilken pin jag känner på. Det är en av pinsen på vardera bindning som glappar markant mer än den andra på samma bindning. Mer horisontellt än vertikalt. </p><p></p><p>Förstår inte riktigt vad du menar med klicka ur bindningen uppåt som åt sidan?</p><p></p><p>Jag kör på 8 både vert/hor. Värt att tillägga är att jag hade en dag då hälen löste ur bara jag i princip gjorde en sväng på skidan. Gick in till Jennewein (stora butiken här härnere) för att få hjälp var i princip livsfarligt att köra på skidan. Han kollade så allt såg ok ut vilket det gjorde bindningen förhållande till pjäxa kiss gap etc. Han skruvade upp min din från 6-8 vilket löste problemet men kändes konstigt att jag inte ens kunde åka på skidan med din 6. Sen dess blev det bättre men inte bra då jag fortfarande får tjuvlös.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Fr4dde, post: 1096182, member: 151911"] Ja dem glappar åt alla håll. Glappet skiljer sig beroende på vilken pin jag känner på. Det är en av pinsen på vardera bindning som glappar markant mer än den andra på samma bindning. Mer horisontellt än vertikalt. Förstår inte riktigt vad du menar med klicka ur bindningen uppåt som åt sidan? Jag kör på 8 både vert/hor. Värt att tillägga är att jag hade en dag då hälen löste ur bara jag i princip gjorde en sväng på skidan. Gick in till Jennewein (stora butiken här härnere) för att få hjälp var i princip livsfarligt att köra på skidan. Han kollade så allt såg ok ut vilket det gjorde bindningen förhållande till pjäxa kiss gap etc. Han skruvade upp min din från 6-8 vilket löste problemet men kändes konstigt att jag inte ens kunde åka på skidan med din 6. Sen dess blev det bättre men inte bra då jag fortfarande får tjuvlös. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Dynafit Radical ST 2.0
Tillbaka
Topp