Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Dynafit Radical ST 2.0
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Fr4dde" data-source="post: 1096426" data-attributes="member: 151911"><p>Update!!</p><p></p><p>Sport conrad vägrade som sagt hjälpa mig utan hävdade att det var helt normalt med så pass mycket glapp. De kunde dock inte förklara varför jag har tjuvlös från hälen. Blev som sagt otroligt dåligt bemött och de var totalt ovilliga att hjälpa till. </p><p></p><p>Väl tillbaks i St Anton gjorde jag ett sista försök och gick och pratade med den stora butiken här nere, Jennewein. Lämnade in skidor+ bindningar och kom överrens att de skulle kontakta Dynafit veckan därpå och hjälpa mig med reklamationsärendet. Dagen efter får jag ett samtal av dem och de har bestämt att hjälpa mig då de hade en likadan bindning hemma. Gav de mig en helt ny och tog min trasiga och gör själva ett reklamationsärende av det då de är överrens med att bindningen garanterat är trasig. Glappet är alldeles för stort. Att Jennewein väljer att göra detta trots att allt är inköpt på SC är helt otroligt. De tar ansvaret som sc borde ha tagit. Kan bara höja en varning för sport conrad, funkar bra tills du behöver göra en reklamation. Jag har haft enorm tur och få den hjälpen jag fick här nere.</p><p></p><p>Allt är löst nu och nu fungerar bindningen som den ska. Kört brant, hårt, fort och verkligen försökt testa den nya bindningen på varierande underlag och jag sitter som jag ska. Ingen tjuvlös från hälen. Otroligt nöjd och kan bara rekommendera ett besök till Jennewein i st anton. Otroligt bra service och de är sjukt villiga att hjälpa till.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Fr4dde, post: 1096426, member: 151911"] Update!! Sport conrad vägrade som sagt hjälpa mig utan hävdade att det var helt normalt med så pass mycket glapp. De kunde dock inte förklara varför jag har tjuvlös från hälen. Blev som sagt otroligt dåligt bemött och de var totalt ovilliga att hjälpa till. Väl tillbaks i St Anton gjorde jag ett sista försök och gick och pratade med den stora butiken här nere, Jennewein. Lämnade in skidor+ bindningar och kom överrens att de skulle kontakta Dynafit veckan därpå och hjälpa mig med reklamationsärendet. Dagen efter får jag ett samtal av dem och de har bestämt att hjälpa mig då de hade en likadan bindning hemma. Gav de mig en helt ny och tog min trasiga och gör själva ett reklamationsärende av det då de är överrens med att bindningen garanterat är trasig. Glappet är alldeles för stort. Att Jennewein väljer att göra detta trots att allt är inköpt på SC är helt otroligt. De tar ansvaret som sc borde ha tagit. Kan bara höja en varning för sport conrad, funkar bra tills du behöver göra en reklamation. Jag har haft enorm tur och få den hjälpen jag fick här nere. Allt är löst nu och nu fungerar bindningen som den ska. Kört brant, hårt, fort och verkligen försökt testa den nya bindningen på varierande underlag och jag sitter som jag ska. Ingen tjuvlös från hälen. Otroligt nöjd och kan bara rekommendera ett besök till Jennewein i st anton. Otroligt bra service och de är sjukt villiga att hjälpa till. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Dynafit Radical ST 2.0
Tillbaka
Topp