Dynastar Big Trouble och gotama

bela

Ny medlem
Dynastar Big Trouble och gotama
Är dessa något att ha? Nån som testat? Gotama overkill i sverige, åker mest i gränsen? Andra goa skidor att reka?
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp