Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Dynastar Cham 97 eller Nordica enforcer 93
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="samjaffa" data-source="post: 1083388" data-attributes="member: 161372"><p>Behöver expertis och råd ?</p><p>Räknar mig som åkare att vara mellan intermediate och advanced som åkare.</p><p>Åker mest i svenska fjäll. </p><p>60% pist och 40% nära pist/skog och offpist. Efter att ha hållit upp flera år hittade jag glöden igen och märker att jag söker mig mera utanför pisten.</p><p>Jag står mellan valet av Dynastar cham 97 och Nordica enforcer 93. Har lekt med tanken enforcer med 100 midja.</p><p>Vad har ni för erfarenhet och vilka råd kan ni ge mig i valet av skidor.</p><p>Tack redan nu ?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="samjaffa, post: 1083388, member: 161372"] Behöver expertis och råd ? Räknar mig som åkare att vara mellan intermediate och advanced som åkare. Åker mest i svenska fjäll. 60% pist och 40% nära pist/skog och offpist. Efter att ha hållit upp flera år hittade jag glöden igen och märker att jag söker mig mera utanför pisten. Jag står mellan valet av Dynastar cham 97 och Nordica enforcer 93. Har lekt med tanken enforcer med 100 midja. Vad har ni för erfarenhet och vilka råd kan ni ge mig i valet av skidor. Tack redan nu ? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Dynastar Cham 97 eller Nordica enforcer 93
Tillbaka
Topp