dynastar nothing but trouble

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

alex-we

Ny medlem
dynastar nothing but trouble
Hej, jag skulle vilja kolla om någon åker på ett par dynastar nouthing but trouble, skriv och säg va ni tycker om dom. har funderat på om det är någonting man skulle kunna köpa, ge betyg på vad ni tycker om dom, från 1-10
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp