Dynastar / Scott?
På mellandagarna ska jag köpa mina första skidset för jibb. Ska köpa på länna sport eftersom det brukar vara galen rea där efter jul + att jag har 25% rabatt där så det blir ganska billigt. 67 kg och ca 175 cm lång, jag vill ha ganska styva skidor. Vill kunna göra allt från railade till att lägga 7or. Kommer åka mycket och få hjälp av mina kompisar som är ganska duktiga. Men när jag frågar dom om hjälp med att köpa skidor så säger dom att dom själva inte är speciellt bra på sånt. Så... de val jag har är :
Dynastar 6th Sense Serial + PX 12 (09/10)
Scott Rebel + S6
Scott P3 + Z12
Dynastaren för att många säger att man kan utvecklas bra i den, från nybörjarstadie ända till att lägga nior.
Scott för att en bekant har dem och sa att de var bra (vet inte vilka skidor dock, han sa bara scott)
Har letat mycket info men hittar inte speciellt mycket och det står inte så mycket på recensioner här på FR.
Dynastar 6th Sense Serial + PX 12 (09/10)
Scott Rebel + S6
Scott P3 + Z12
Dynastaren för att många säger att man kan utvecklas bra i den, från nybörjarstadie ända till att lägga nior.
Scott för att en bekant har dem och sa att de var bra (vet inte vilka skidor dock, han sa bara scott)
Har letat mycket info men hittar inte speciellt mycket och det står inte så mycket på recensioner här på FR.