Dynastar.

livingonskis

Ny medlem
Dynastar.
Hej allesammans !

Har beställt ett par Dynastar Big trouble.
Men undrar vilka som är den bästa moddelen av troubel serien.

Big trouble,nothing but trouble eller trouble maker.

Dynastar.
stoffe_BigAir sa:
Waster sa:
då ställer jag frågan ! varför köpte du big trouble?
kanske passar bäst i hanns åkning!?:P

dom är jue gjord för lite olika saker..är nog mest en smaksak!

själv skulle ja valt troubelmarker!
haha att du ens kommenterar! Seriöst, finns inget som heter "bäst" och det är ingen smaksak! skillnaden mellan dom 3 är följande

Bigtrouble = Allmountain dvs park, puder, osv
Troublemaker = Parkskida, klarar även pist galant
Nothing but trouble = En mer nybörjar skida eller så kallad lågpris variant av TM

Därav förstod jag verkligen inte frågan då han redan köpt skidorna!

Man köper ju skidan efter ändamål inte bara för att man ska ha skidan ! Lät ju som att han köpte den som va dyrast!

Dynastar.
Har inte riktigt köpt, kan fortfarande ändra mig, ville bara vet skillnaden.

Vill ha en skida som är bra för park men även funkar i offpisten.

kollad när jag beställde vilka som var bredast så då tog jag bigtrouble.

Sen när jag läste vad dom var till för såg jag inte så stor skillnad mellan big och troublemaker

Dynastar.
twintip-macke sa:
Har inte riktigt köpt, kan fortfarande ändra mig, ville bara vet skillnaden.

Vill ha en skida som är bra för park men även funkar i offpisten.

kollad när jag beställde vilka som var bredast så då tog jag bigtrouble.

Sen när jag läste vad dom var till för såg jag inte så stor skillnad mellan big och troublemaker
BT är ju en mer bc skida, så tror du tjänar mer på att köpa tm då du vill ha en skida som är bra för park! du kan utan problem köra med tm i offpist!

Dynastar.
Waster sa:
stoffe_BigAir sa:
Waster sa:
då ställer jag frågan ! varför köpte du big trouble?
kanske passar bäst i hanns åkning!?:P

dom är jue gjord för lite olika saker..är nog mest en smaksak!

själv skulle ja valt troubelmarker!
haha att du ens kommenterar! Seriöst, finns inget som heter "bäst" och det är ingen smaksak! skillnaden mellan dom 3 är följande

Bigtrouble = Allmountain dvs park, puder, osv
Troublemaker = Parkskida, klarar även pist galant
Nothing but trouble = En mer nybörjar skida eller så kallad lågpris variant av TM

Därav förstod jag verkligen inte frågan då han redan köpt skidorna!

Man köper ju skidan efter ändamål inte bara för att man ska ha skidan ! Lät ju som att han köpte den som va dyrast!
de är väl visst en smaksak... gillar man breda skidor tar man big trouble! åså vidare.....

Dynastar.
DynastarTM sa:
Trouble maker äger alla!
Funkar bra i pisten och även utanför och i parken.
Hahahaha... Du är inte lite partisk du? Om ens nick är DynastarTM så tror jag man inte behöver säga mer.

Trouble Maker äger INGEN! Kan hålla med om att det är en OK skida men att den skulle äga någonting är jag ytterst tveksam till.

ps. Snälla fjortisar, sluta använda uttrycket "äga". Det är har aldrig varit coolt, är inte coolt och kommer aldrig att vara coolt. "Äga" är bara löjligt jävla fjortissnack när man inte har nått annat att säga. ds.

Dynastar.
JockeSki sa:
DynastarTM sa:
Trouble maker äger alla!
Funkar bra i pisten och även utanför och i parken.
Hahahaha... Du är inte lite partisk du? Om ens nick är DynastarTM så tror jag man inte behöver säga mer.

Trouble Maker äger INGEN! Kan hålla med om att det är en OK skida men att den skulle äga någonting är jag ytterst tveksam till.

ps. Snälla fjortisar, sluta använda uttrycket "äga". Det är har aldrig varit coolt, är inte coolt och kommer aldrig att vara coolt. "Äga" är bara löjligt jävla fjortissnack när man inte har nått annat att säga. ds.
Du är en GUD! Dina inlägg är verkligen bäst!

Tillbaka
Topp