E nån grym på ps3 i Åre

E nån grym på ps3 i Åre
Du måste svara AtomicAxum! Finns de mycke snygga tjejer på staff i år ?:)

E nån grym på ps3 i Åre
Jag bor inte på staff än jag kommer bo där efter 13. Har du inte kollat in hur fet lägenheten jag bor i ny på bloggen?

E nån grym på ps3 i Åre
Micke_Bergfors sa:
haha ska kolla.
AtomicAxum.. jag ska med bo i Duved i vinter. Är dock inte intresserad av att spela ps3 med dig. Tänkte bara knyta kontakter så jag kan ragga upp tjejerna på staff!
Micke, vi kan knyta kontakt! Jag ska också till åre i vinter men vill inte spela ps3. Det positiva är att jag är tjej och därför har vi olika jaktmarker på krogen. Så vad säger du?

E nån grym på ps3 i Åre
Det är ju bara gå över mullfjället där så är man framme!
Vart ska du jobba ?

E nån grym på ps3 i Åre
Vi hade hittat varandra ändå. Sköna människor utan TV-spel har många gemensamma intressen!

kommer jobba i rödkullen. Själv?

E nån grym på ps3 i Åre
Varsågod bra att du e glad iaf micke sen om nån annan e lite på hugget kan kanske ha sina förklaringar jag har ingen aning.

E nån grym på ps3 i Åre
Blir helt uttömd på energi när folk inte har skiljetecken på sitt tangentbord bara. Blir helt utarmad och då blir man lätt lite grinig.

Här, du kan få de vanligaste skiljetecknen av mig.

.
,
!
?

Dom är användbara i många olika situationer. Ett hett tips är att de flesta nya moderna tangentborden har dessa tecken!
Lycka till

E nån grym på ps3 i Åre
haha jag gillar hans blogg:)

Jag ska läsa lite distans, men troligen jobba lite extra i skiduthyrningen i Tege också är de tänkt!

Har du åkt nåt i år ? tänkte komma i helgen här nu, men antog att de är is på betong och skiter nog i det tills nästa helg..

E nån grym på ps3 i Åre
jag använder mina kommatecken efter varje men , är de fel ?

Vi hyr den gamla raststugan bakom renen och kör lite svenskalektioner där! Har några gamla böcker från lågstadiet som min gamla lärare Ingalill lämnade efter sig vid sin bortgång..

E nån grym på ps3 i Åre
Jag blir helt uttömd på energi när folk ska säga till mig vad jag ska göra.
Jag har inte svenska föräldrar som lär mig svenska eller som kunde hjälpa mig med mina läxor.
Jag pratar 5 språk det är nog endå mer än vad du gör eller?

E nån grym på ps3 i Åre
Micke_Bergfors sa:

Vi hyr den gamla raststugan bakom renen och kör lite svenskalektioner där! Har några gamla böcker från lågstadiet som min gamla lärare Ingalill lämnade efter sig vid sin bortgång..
Ser ut som om att jag kommer få två trogna elever under vintern i så fall. Micke som behöver lära sig kommatecknets ultimata funktion i alla lägen och AtomicAuxm som behöver lära sig... ja, allt.

Micke, om du tar med Ingalills gamla böcker tar jag med mig "Vi läser" som handlar om det oslagbara lilla syskonparet Tor och Lena.

E nån grym på ps3 i Åre
haha jag är ju lärd i nån slags msn/facebook anda där ingen bryr sig om grammatiska fel! Dum vana kanske...

Och nu ska vi inte vara dumma mot varann. Vi ska ju åka skidor tillsammans allihopa hela vintern! .....

E nån grym på ps3 i Åre
Micke_Bergfors sa:
haha jag är ju lärd i nån slags msn/facebook anda där ingen bryr sig om grammatiska fel! Dum vana kanske...

Och nu ska vi inte vara dumma mot varann. Vi ska ju åka skidor tillsammans allihopa hela vintern! .....
eller spela ps3

E nån grym på ps3 i Åre
snowboard? jaha...Men då får du ju inte vara med Atmoic. Tyvärr!

Om du bjuder på gevalia när jag kommer förbi på väg hem och ger dig oväntat besök så kanske jag spelar ps3 med dej... vi får se!

E nån grym på ps3 i Åre
Flashforward sa:
Micke_Bergfors sa:

Ser ut som om att jag kommer få två trogna elever under vintern i så fall. Micke som behöver lära sig kommatecknets ultimata funktion i alla lägen och AtomicAuxm som behöver lära sig... ja, allt.

Micke, om du tar med Ingalills gamla böcker tar jag med mig "Vi läser" som handlar om det oslagbara lilla syskonparet Tor och Lena.
Ursäkta om jag säger det men om du inte är hetare än min svenska lärare jag hade i högstadiet så skolkar jag dina lektioner och hänger i backen om det e dagtid. Blir väll inga jobbiga kvartssamtal och sånt då. Eller att du måste ringa hem till mina föräldrar och berätta att jag skolkat för mycket.

E nån grym på ps3 i Åre
haha Nu börjar det här likna nåt slags flashback forum. Jag avslutar min delaktighet i tråden här!

hejdå! Och på allvar Atomic, jag tror du kommer hitta jobb och lovar att du kommer få riktigt skoj på staff! Lycka till i vinter!

E nån grym på ps3 i Åre
Tusen tack Micke. Jag va på jobb intervju igår på Ica Duved. Jag håller nästan med om FB. Jag tröttnade på det forumet helt. För mycket munhug och folk som inte har nått bättre för sig än att klanka ner på andra.
Mitt motto brukar vara att försöka hålla en så god ton som möjligt. Men jag har blivit uppfostrad att inte vända andra kinden till om jag får en smäll.

E nån grym på ps3 i Åre
Tänk om alla tänkte och levde efter det mottot, Atomic! Vilken skön värld det här skulle vara då!

Har du tur får du jobba med min gamla flört på Ica duved då.. :) håller tummarna för dig!

E nån grym på ps3 i Åre
Hahaha skrattar så jag får ont i magen här...

Har Janne ringt nå mer, fick du jobbet på Ica Duved?

E nån grym på ps3 i Åre
Nä han har inte ringt än ringer han inte på måndag ringer jag han.
Micke om alla hade tänkt som mig hade dom ändå hittat nått och gnälla på.
Folk mår bättre när dom ser att andra mår sämre än vad dom gör själva vare sig det e fysiskt eller psykiskt.

E nån grym på ps3 i Åre
Och kolla bara hur den dumburken fördummar vårt samhälle för varje sekund som tickar. Kolla bara vart ungdomen e på väg med dagens program när man måste puscha allt så långt och extremt som det går, så det inte är mycket annat än förnedringstv.
Och eftersom 80% av föräldrar idag låter tv uppfostra ungarna så blir jag inte förvånad längre när den yngre generationen är som dom är.
Har du ett ps3 kan du välja vilka spel som passar ditt barn och liknade vist kan det vara skadligt men inte mer skadligt än dagens tvprogram.

Snödjup

Tillbaka
Topp