M
Micke_Micke
Guest
E nån grym på ps3 i Åre
Du måste svara AtomicAxum! Finns de mycke snygga tjejer på staff i år ?
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Micke, vi kan knyta kontakt! Jag ska också till åre i vinter men vill inte spela ps3. Det positiva är att jag är tjej och därför har vi olika jaktmarker på krogen. Så vad säger du?Micke_Bergfors sa:haha ska kolla.
AtomicAxum.. jag ska med bo i Duved i vinter. Är dock inte intresserad av att spela ps3 med dig. Tänkte bara knyta kontakter så jag kan ragga upp tjejerna på staff!
nej fyfan! kommer sluta i ett hemskt videoblogg inlägg.Micke_Bergfors sa:haha tack Atomic...gifter vi oss får du vara bestman!
Ser ut som om att jag kommer få två trogna elever under vintern i så fall. Micke som behöver lära sig kommatecknets ultimata funktion i alla lägen och AtomicAuxm som behöver lära sig... ja, allt.Micke_Bergfors sa:jag använder mina kommatecken efter varje men , är de fel ?
Vi hyr den gamla raststugan bakom renen och kör lite svenskalektioner där! Har några gamla böcker från lågstadiet som min gamla lärare Ingalill lämnade efter sig vid sin bortgång..
eller spela ps3Micke_Bergfors sa:haha jag är ju lärd i nån slags msn/facebook anda där ingen bryr sig om grammatiska fel! Dum vana kanske...
Och nu ska vi inte vara dumma mot varann. Vi ska ju åka skidor tillsammans allihopa hela vintern! .....
Ursäkta om jag säger det men om du inte är hetare än min svenska lärare jag hade i högstadiet så skolkar jag dina lektioner och hänger i backen om det e dagtid. Blir väll inga jobbiga kvartssamtal och sånt då. Eller att du måste ringa hem till mina föräldrar och berätta att jag skolkat för mycket.Flashforward sa:Ser ut som om att jag kommer få två trogna elever under vintern i så fall. Micke som behöver lära sig kommatecknets ultimata funktion i alla lägen och AtomicAuxm som behöver lära sig... ja, allt.Micke_Bergfors sa:jag använder mina kommatecken efter varje men , är de fel ?
Vi hyr den gamla raststugan bakom renen och kör lite svenskalektioner där! Har några gamla böcker från lågstadiet som min gamla lärare Ingalill lämnade efter sig vid sin bortgång..
Micke, om du tar med Ingalills gamla böcker tar jag med mig "Vi läser" som handlar om det oslagbara lilla syskonparet Tor och Lena.