Effekter i vegas

Effekter i vegas
Flashar kan jag berätta hur man gör. Antingen så klipper du precis där flashen ska komma och lägger in övergången hard flash eller soft flash eller så kan du lägga in väldigt korta klipp av färgen vit som du hittar under media generators (Kan behövas om flasharna ska komma jättesnabbt inpå). Det där med keyframes/rött på sidorna skulle jag gärna vilja veta hur man gör. Vore tacksam för hjälp

Senast ändrad:
Effekter i vegas
Nu fattar jag vad keyframes är men vilken effekt ska man använda för att fixa det sådär rött bara på sidan, lyckas bara få så över hela skärmen att det sprakar...

Effekter i vegas
Hmm det där röda kanske man kan göra i photoshop. Om ni tar pensel sen sänker ni hårdheten lite grann , sen klickar ni runt på sidan. Sen sänker ni opacitet till 75% kanske.
Sen sparar ni det i .png format , sen tar ni det i det över eller undre lagret kommer inte ihåg. sen har ni bara masssa mellanrum ifall ni vill att det ska blinka.
Hmm hoppas det funkar , kan inte testa har inte kvar vegas!
Lycka till!

Senast ändrad:
Effekter i vegas
Jävligt snygg trailer , det jag diggar mest är loggan i slutet , hur den lyser och försvinner ;D
Jag skulle vilja lära mig hur man gör så att bilden skakas till och sen försvinner. Älskar det! Peace;

Effekter i vegas
eeh.. noob i vegas men hur använder man ens såna där effekter.. vart hittar man dom ?

Tillbaka
Topp