Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Efterlyser allmountian med kortare radie
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Norderman" data-source="post: 1199045" data-attributes="member: 170378"><p>Jag tycker Blizzard Rustler 10 känns väldigt kvick. Har inte koll på svängradien i de längsta längden men i 180 har de en radie på 17.5 m. Tyckte de var tillräckligt styva för att inte kännas oroliga eller fladdriga de gånger jag stod på. Har inte fått chans att prova offpist-egenskaperna, men de ska vara mer än dugliga där enligt alla recensioner jag har läst och de jag har frågat.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Norderman, post: 1199045, member: 170378"] Jag tycker Blizzard Rustler 10 känns väldigt kvick. Har inte koll på svängradien i de längsta längden men i 180 har de en radie på 17.5 m. Tyckte de var tillräckligt styva för att inte kännas oroliga eller fladdriga de gånger jag stod på. Har inte fått chans att prova offpist-egenskaperna, men de ska vara mer än dugliga där enligt alla recensioner jag har läst och de jag har frågat. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Efterlyser allmountian med kortare radie
Tillbaka
Topp