Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Efterlyser tips på prisvärda lunchrestauranger i Saalbach och Zell am See
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="SJona" data-source="post: 1272663" data-attributes="member: 174704"><p>Hej!</p><p>Generellt ligger self service-restaurangerna någon euro billigare per rätt. Jag själv brukar undvika dem så kan bara tala för de med bordsservering.</p><p>Bästa läget högt upp i systemen kan också innebära någon euro extra per rätt.</p><p></p><p>Skulle gissa att snittet över en vecka vid bordssevering kanske är 14 euro för en maträtt om man varierar lite lokala rätter, pasta, pizza osv. Öl/Läsk ca 4-6 euro.</p><p></p><p>*Luis Alm i Saalbach (toppen på bernkoghlgondolen) bra solläge, bra pizza, bra kasnocken, många platser, finns både self service och bordsservering.</p><p>* Reiter Alm i Saalbach god mat vid Sunliner-sitten. Ofta mycket folk. </p><p>* Maisalm vid mitten på Kohlmais. Dyrare ställe men väldigt fint och finns lite annan mat utöver det klassiska. </p><p>*Schnaps-Hans Alm på toppen i Zell am see. Bäst läge, uppe på terrassen med glasräcke är det bordsservering. Grym utsikt, bra pizza, något dyrare än övriga ställen i systemet säger jag utan riktig fakta. </p><p>* Eder hutte i Zell jämte kettingbahn, bra service och god mat. </p><p></p><p></p><p>/Jonathan</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="SJona, post: 1272663, member: 174704"] Hej! Generellt ligger self service-restaurangerna någon euro billigare per rätt. Jag själv brukar undvika dem så kan bara tala för de med bordsservering. Bästa läget högt upp i systemen kan också innebära någon euro extra per rätt. Skulle gissa att snittet över en vecka vid bordssevering kanske är 14 euro för en maträtt om man varierar lite lokala rätter, pasta, pizza osv. Öl/Läsk ca 4-6 euro. *Luis Alm i Saalbach (toppen på bernkoghlgondolen) bra solläge, bra pizza, bra kasnocken, många platser, finns både self service och bordsservering. * Reiter Alm i Saalbach god mat vid Sunliner-sitten. Ofta mycket folk. * Maisalm vid mitten på Kohlmais. Dyrare ställe men väldigt fint och finns lite annan mat utöver det klassiska. *Schnaps-Hans Alm på toppen i Zell am see. Bäst läge, uppe på terrassen med glasräcke är det bordsservering. Grym utsikt, bra pizza, något dyrare än övriga ställen i systemet säger jag utan riktig fakta. * Eder hutte i Zell jämte kettingbahn, bra service och god mat. /Jonathan [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Efterlyser tips på prisvärda lunchrestauranger i Saalbach och Zell am See
Tillbaka
Topp