Efterlysning-Vem är skidåkaren i Billys Pan Pizza?

Anzom

Aktiv medlem
Som rubriken lyder; vem är skidåkaren i Billys Pan Pizza, och då menar jag inte någon i själva pizzan, utan killen som åker i den reklam som sänds på tv.
Där man i ca. 20 sekunder (okej 15 kanske..) får se en kille i grönt ställ köra lite skön skogsåkning innan han ställer sig vid lodgen och tar en Pan Pizza.

Vem är han!?

haha skulle precis göra en likadan!!! so tell us!?

Här har vi honom, youtube räddar`n i nöden! Btw inspelad i sälen..

Men frågan kvarstår, finns det mer utav killen?

Senast ändrad:
han är med i free radicals filmen några sekvenserna ur reklamen är även tagna ur filmen

ska du hyra honom som skådis eller?

btw: det lär ju inte vara samma som äter pizzan som åker.

Senast ändrad:
Tänkte precis ställa samma fråga. Vem är han? Sjukt skön och följsam åkning i inspirerande terräng är det hur som helst!!!!

Dock skulle jag aldrig tänka mej åka dit. Finns roligare hänne upp i norrland.

Mosse, aka Emanuel Hedvall. Dock var han tydligen inte fager nog för att käka pizzan, där är det nån annan tjomme. Haha...

Om det nu är sälen (vilket jag är skeptisk till) hur ofta är det snödjup som i filmen?

Annat var det förr, var i hundfjället för sådär 20 år sen och då fanns det såna snödjup.

JL76 sa:
Om det nu är sälen (vilket jag är skeptisk till) hur ofta är det snödjup som i filmen?

Annat var det förr, var i hundfjället för sådär 20 år sen och då fanns det såna snödjup.
Jag tycker det är ovanligt likt skogen under Hanniballs ravin men jag kan ju ha fel.

skulle gissa på att killen man ser är Jonas Löhr, han är med i typ alla Billys reklamer. Samma kille som värmer pizzan här:

Men det var väl inte det du undrade, han som åker verkar ju vara Mosse Hedvall som folk säger.

Jag mailade dom och detta fick ja som svar:

Hej Filip. Killen är en skådespelare som jag tyvärr inte vet namnet på.Dock vet jag att reklamen delvis är inspelad i Sälen.

BrattiS sa:
Jag mailade dom och detta fick ja som svar:

Hej Filip. Killen är en skådespelare som jag tyvärr inte vet namnet på.Dock vet jag att reklamen delvis är inspelad i Sälen.
haha delvis alltså är det något fett puderåk i nån puderhåla dom har lagt in sedan tagit och filmat framför någon toppstuga eller nått i Sälen på slutet när han äter eller nått för sådär mycket snö har ju fan inte Sälen och inte så brant heller...

mer likt kittelfjäll eller nått awesome ställe!

haha den har har jag också tänkt på ett tag. skulle vilja åka där han åker. vet inte vem det är men han har skön stil iaf. Bästa reklamen på väldigt länge!!

hahahaha fyfan va ja skrattade när ja läste ditt inlägg nu,"och då menar jag inte någon i själva pizzan" dagens skönaste

Tillbaka
Topp