Eget motiv?

roadrunner80

Ny medlem
Eget motiv?
Vet någon om d finns nått ställe där man kan
beställa eget motiv på undersidan till sin
snowboard? Eller finns d någon här som vet vart
man kan köpa en snowboard med "skånedraken"
(Svart/Vitt) på undersidan? (ca160 lång)

Mvh Danne *på väg att köpa bräda*

Eget motiv?
Jadu, danne..

Hör med den tillverkare(brädmärke) du vill ha, och fråga om dom kan göra en åt dig!
det är det bästa tips jag kan ge...

Eget motiv?
kom på en grej, dset finns nåt ställe i tyskland ,man kan skicka den till, så gör dom den efetr ditt motiv, läste det på React.se när det fanns...

peace

Eget motiv?
yupp man kan beställa "custom made" brädor..

dock så vet jag bara att det finns i staterna.. Sök på Transworlds hemsida, dem har säkert en länk till deras sida..

Eget motiv?
Ta fram stora spritpennan and get to work!! finns ju bara fördelar med den metoden, du får din egen design, det går att skrapa bort vid vallning. (antar jag)
Lär ju iaf inte försämra brädan märkbart...

Eget motiv?
Vi här på Extrem tar emot beställningar på egna motiv.
Beroende på hur avancerad grafik/upplösningen är,så antingen digitaltrycks eller screentrycks belaget och/eller översidan.
Men smakar det så kostar det därefter,ska man bara göra en bräda/skida med egen grafik kan det kosta kring 10000-15000:-

Eget motiv?
Det finns åtminstone ett par tillverkare som gör custombrädor. Glissade Snowboards http://glissadesnowboards.com och Custom Craft http://www.customcraftsnowboards.com.

Hos Custom Craft får du bestämma precis allting själv, längd, bredd, svängradie, styvhet, grafik osv, osv. Hos Glissade utgår du från en av deras existerande former och sedan bestämmer du flex, vridstyvhet och grafik själv. Priserna börjar runt 500 USD och fortsätter upp till hur mycket som helst. Om det mest är grafiken du vill ändra så tror jag att du kan komma undan till ett hyfsat pris hos Glissade.

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp