egna bandanas

nyrran

Ny medlem
egna bandanas
Tja! Jag skulle slänga massa gammla kläder idag så hittade jag 2 st feta hawaii skjortor, så fick jag en konstig idé att klippa till dom som bandanas för å se hur det blev.. jag blev chockad hur feta dom blev..på en utav dom, ser man en strand i solnedgången . så strand husen är svarta och palmerna me. sen skiftar sandstranden i orange gult och svart.. sen ser man havet som skiftar i mörkblå och ljusblå färg och sen himlen i nästan svart/blå färg.. ska försöka fixa foto på dom,,men va tycker ni? e det fel att göra en egen bandana.. tycker ni att man ska slänga upp lite cash för att få en bandana som typ 200 andra har..jag har alltid kört med vanliga bandanas men funderar starkt på att köra med mina egna costom stylade bandanas:P

egna bandanas
d är coolt att göra egna grejjer om d blir bra
om d inte blir bra äre bara skabbigt :P

egna bandanas
hehe, ganska rolig ide att göra egna bandanas, som sticker ut lite. Om man går lös på ett par gamla skidbyxor/skidjacka och tar bort goretex/windstopper membranen, skulle man ju kunna göra vindtäta bandanas, vore bra å ha när man åker och det blåser...

//Axel

egna bandanas
i förrgår såg jag cleanaste bandanan nångonsin, motivet var en massa dollarsedlar! Du som har den, känn dig pimpig! :P

egna bandanas
en neff tror ja de e.. sygga o dyra. men varma tror ja. fått fö mig att de e fleece på insidan

Tillbaka
Topp