Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Åkning
Hopp & Tricks
Egna Hopp
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Rontan" data-source="post: 379290" data-attributes="member: 67538"><p>Har sett ett mycket vackert trick som en av mina kompisar gjorde när han skulle lära sig 180.</p><p>I ett ganska litet hopp (ca 2 m platå) skulle han testa sin 180 första gången. Normalt folk brukar göra 180 med kroppen ganska lodrät, men han gjorde den med kroppen vågrät.</p><p>Alltså gjorde han en Dspin 180 om jag inte misstar mig helt.</p><p>Grejen är den att han landade horisontellt också, vilket såg oerhört roligt ut!</p><p>Om någon undrar kan jag säga att han inte slog sig och efter en dag satt hans 180 :o)</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Rontan, post: 379290, member: 67538"] Har sett ett mycket vackert trick som en av mina kompisar gjorde när han skulle lära sig 180. I ett ganska litet hopp (ca 2 m platå) skulle han testa sin 180 första gången. Normalt folk brukar göra 180 med kroppen ganska lodrät, men han gjorde den med kroppen vågrät. Alltså gjorde han en Dspin 180 om jag inte misstar mig helt. Grejen är den att han landade horisontellt också, vilket såg oerhört roligt ut! Om någon undrar kan jag säga att han inte slog sig och efter en dag satt hans 180 :o) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Åkning
Hopp & Tricks
Egna Hopp
Tillbaka
Topp