Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Åkning
Hopp & Tricks
Egna Hopp
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Setermaan" data-source="post: 381387" data-attributes="member: 76154"><p>I helgen landade jag en överoterad sideflip to slå benet i kanten to ont som fan utför studsmatta:D </p><p></p><p></p><p>för att variera det så kan jag berätta att jag gjort en backplant in i ett träd p skidor också, inte stiligt</p><p></p><p>Har även en kompis som lyckades fastna i släplift när han skulle släppa den, hängde fast i benet runt 10 m och fick blåmärken över hela sidan......rätt bra jobbat hahah</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Setermaan, post: 381387, member: 76154"] I helgen landade jag en överoterad sideflip to slå benet i kanten to ont som fan utför studsmatta:D för att variera det så kan jag berätta att jag gjort en backplant in i ett träd p skidor också, inte stiligt Har även en kompis som lyckades fastna i släplift när han skulle släppa den, hängde fast i benet runt 10 m och fick blåmärken över hela sidan......rätt bra jobbat hahah [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Åkning
Hopp & Tricks
Egna Hopp
Tillbaka
Topp