EKOMOVIE - Guldpjäxan 2009 (Behind The Scenes)

• Trådstartare Trådstartare PerErikAndreasAxelsson
  • Start datum Start datum
P

PerErikAndreasAxelsson

Guest
Mitt guldpjäxan bidrag: EKOMOVIE.

Eftersom det inte går att kommentera Guldpjäxebidragen tänkte jag söka lite konstruktiv/positiv kritik från alla er Freeride medlemmar, på mitt bidrag till Guldpjäxan 2009 (som lämnades in 4 dagar innan JOSS bidragen och laddades upp den 2:a April på Vimeo.)

- Per Erik Andreas

Håll till godo:
http://www.vimeo.com/3969464

Behind The Scenes:
http://www.vimeo.com/4507537

Senast ändrad:
smart där med djuren (Y) nytänkande! men katten och hamstern? tror det måste vara lite större djur med lite mer styrka i kroppen ^^

hahah GJORT! Canada, our home and native land. True patriot love mothertuckers. synd att ni inte han före med att slöppa videon innan för d e en sjukt bra idé!

Senast ändrad:
EricWibaeus sa:
hahah GJORT! Canada, our home and native land. True patriot love mothertuckers. synd att ni inte han före med att slöppa videon innan för d e en sjukt bra idé!
Skönt att jag har ju datumstämpeln för inlämningstiden av Guldpjäxebidragen som bevis. ;)
Guldpjäxan 1 April och JOSS 4 April.

Senast ändrad:
hahah, skrattade rätt gott när jag såg den här faktiskt. var ju enda bidraget med lite humor i :)

Claaees sa:
hahah, skrattade rätt gott när jag såg den här faktiskt. var ju enda bidraget med lite humor i :)
Mycket kul att höra Claaees! Ja, snowboard och skidor blir ofta för allvarligt.

fett nyskapande! hahah ja skrattade svinmycket när de blev ekokatt=p men de vart ju grymt med hästen

MannenMytenOchLegenden sa:
Inspererad av team canada i JOSS??
Snarare dom som var inspirerade av min video. Som jag skrev förut:

"Skönt att jag har ju datumstämpeln för inlämningstiden av Guldpjäxebidragen som bevis. ;)
Guldpjäxan 1 April och JOSS 4 April."

:)

Fan vad cleant med allt eko! Skönt att det är folk som tänker på miljön :) 11/10

Tillägg= Idéen med hamstern var fett c00l. Katten var ju nog snabbast, du fick ju en jeavla skjuts av den :)

Senast ändrad:
Brejker sa:
Fan vad cleant med allt eko! Skönt att det är folk som tänker på miljön :) 11/10

Tillägg= Idéen med hamstern var fett c00l. Katten var ju nog snabbast, du fick ju en jeavla skjuts av den :)
Tack så mycket Brejker!

Ja, naturen är det bästa som finns.

Av: mistersedin Online | 2009-04-09 09:31

fail på hamstern :)

men hundarna katten och hästen funkade finfint

Glömm inte fåret!

Nu finns en EKOMOVIE (BEHIND THE SCENES) ute!

Tillbaka
Topp