jeswes Medlem 2005-09-01 electric #1 Hej! Ja funderar på å köpa ett par Electric EG1 och tänkte höra om dom är nått och satsa på? + om nån kan länka en bild på ett par med amber crome lins på..(hittar dom ingenstans=/) hoj
Hej! Ja funderar på å köpa ett par Electric EG1 och tänkte höra om dom är nått och satsa på? + om nån kan länka en bild på ett par med amber crome lins på..(hittar dom ingenstans=/) hoj
S Shine Ny medlem 2005-09-01 electric #2 Jag kan starkt rekommendera dom. Dom är riktigt sköna, sitter perfekt med många hjälmar och immar sällan
Jag kan starkt rekommendera dom. Dom är riktigt sköna, sitter perfekt med många hjälmar och immar sällan
V veeco Ny medlem 2005-09-01 electric #3 har kört electric 2 säsonger nu (3 par gogglar). sjukt snygga och sitter bra. immar jävligt lätt. tro mig, kör lite puder med dom eller bli svett på något annat sätt och du har imma.
har kört electric 2 säsonger nu (3 par gogglar). sjukt snygga och sitter bra. immar jävligt lätt. tro mig, kör lite puder med dom eller bli svett på något annat sätt och du har imma.
A Analog Medlem 2005-09-02 electric #4 Funderar själv på EG1 till vintern. http://www.electricvisual.com/ Där har du förövrigt hemsidan.