4front Medlem 2008-06-19 Elverket session[film] #1 Igår var det elverket session här på lidingö där alla fick vara med att köra skateboard eller bmx. här är filmen Senast ändrad: 2008-06-19
Igår var det elverket session här på lidingö där alla fick vara med att köra skateboard eller bmx. här är filmen
Bigsmoke Ny medlem 2008-06-19 Elverket session[film] #4 HHAha de var tur att jag inte kom asså...Såg ju nästa för tråkigt ut! sattsa på fjortisarna mer tkr jag
HHAha de var tur att jag inte kom asså...Såg ju nästa för tråkigt ut! sattsa på fjortisarna mer tkr jag
Kinkad Ny medlem 2008-06-19 Elverket session[film] #6 ta låtar som ingen har använt istället! såg skittråkigt ut!
owGie Ny medlem 2008-06-19 Elverket session[film] #7 hahah tyckte det såg sköjsigt ut alltid kul o skejta no matter whaaat , kuli kul om man kunde gjort nått sånt här i GBG =) puss
hahah tyckte det såg sköjsigt ut alltid kul o skejta no matter whaaat , kuli kul om man kunde gjort nått sånt här i GBG =) puss
bajskorvenflerkzfejja Medlem 2008-06-20 Elverket session[film] #9 lite halv kass skateboard åkning men annars var det hyffsat