Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
En binding - flere ski
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="BGWest" data-source="post: 1194322" data-attributes="member: 164581"><p>Takk for god feedback, det jeg hadde av tvil er så også borte.</p><p></p><p>[USER=83225]@Pillard[/USER] ; betryggende å lese at du har montert inserts på lettere ski og til og med tettet de og montert andre bindinger på samme ski. Jeg vil garantert ikke merke noe med stivheten. Det er riktig som du sier at Tecton har plater på bakbinding, sikkert lurt å ha et par ekstra så man slipper å demontere disse.</p><p>VPG i Norge selger QK så tenkte egentlig å kjøpe der. Du nevner spor for skruvmeisel men skrur man ikke ned inserts med unbrako nyckel?</p><p>Brukte du epoxy som du fikk kjøpt hos BindingFreedom?</p><p></p><p>[USER=164371]@TopiNieminen[/USER] og [USER=80520]@Vattendroppe[/USER] ; Ja, epoxy har ekstremt mange bruksområderog forskjellige egenskaper men hvis man kjøper fra feks QK eller BF bør man vel være sikret den epoxy som passer best til ski?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="BGWest, post: 1194322, member: 164581"] Takk for god feedback, det jeg hadde av tvil er så også borte. [USER=83225]@Pillard[/USER] ; betryggende å lese at du har montert inserts på lettere ski og til og med tettet de og montert andre bindinger på samme ski. Jeg vil garantert ikke merke noe med stivheten. Det er riktig som du sier at Tecton har plater på bakbinding, sikkert lurt å ha et par ekstra så man slipper å demontere disse. VPG i Norge selger QK så tenkte egentlig å kjøpe der. Du nevner spor for skruvmeisel men skrur man ikke ned inserts med unbrako nyckel? Brukte du epoxy som du fikk kjøpt hos BindingFreedom? [USER=164371]@TopiNieminen[/USER] og [USER=80520]@Vattendroppe[/USER] ; Ja, epoxy har ekstremt mange bruksområderog forskjellige egenskaper men hvis man kjøper fra feks QK eller BF bør man vel være sikret den epoxy som passer best til ski? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
En binding - flere ski
Tillbaka
Topp