Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
En bitter brat i Beaver Creek
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="kappakomplett" data-source="post: 987506" data-attributes="member: 118552"><p>Alla lever förstås som dom vill och kan, men rent retoriskt kan jag uppskatta Jon som kör på helt i linje med att utförsåkning är ett grymt resursslöseri utfört av en mycket gynnad grupp. Det finns andra profiler som kör bensinsnålt mellan flygplatserna och eller designar kläder för bolag som har "Hållbarhet" som ledstjärna för sina groteskt överarbetade goretexplagg med namn från lappmarken... det är ju bara fånigt när kundkretsen skulle klara sig fint med en gammal anorak när de sitter i en uppvärmd sittlift med vindskydd, men kunderna är ju välavlönade halvhipsters som också kör bensinsnålt på väg till Arlanda och vidare till Hua Hin med hela familjen... när det inte är dags för en liten alpresa över helgen... </p><p>Nej tacka vet jag Jon!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="kappakomplett, post: 987506, member: 118552"] Alla lever förstås som dom vill och kan, men rent retoriskt kan jag uppskatta Jon som kör på helt i linje med att utförsåkning är ett grymt resursslöseri utfört av en mycket gynnad grupp. Det finns andra profiler som kör bensinsnålt mellan flygplatserna och eller designar kläder för bolag som har "Hållbarhet" som ledstjärna för sina groteskt överarbetade goretexplagg med namn från lappmarken... det är ju bara fånigt när kundkretsen skulle klara sig fint med en gammal anorak när de sitter i en uppvärmd sittlift med vindskydd, men kunderna är ju välavlönade halvhipsters som också kör bensinsnålt på väg till Arlanda och vidare till Hua Hin med hela familjen... när det inte är dags för en liten alpresa över helgen... Nej tacka vet jag Jon! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
En bitter brat i Beaver Creek
Tillbaka
Topp