Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
En enda bindning
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Kalle_Luzern" data-source="post: 1087260" data-attributes="member: 121331"><p>Kingpin går bort främst på vikten, och delvis på att tådelen inte är ett dugg bättre än gamla Dynafit. Sex istället för fyra fjädrar? Är ju rätt uppenbart direkt från marketing-avdelningen. <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f609.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=";)" title="Wink ;)" data-smilie="2"data-shortname=";)" /> Sen ser man ju fortfarande rapporter om trasiga tådelar (senast i en tråd här förra veckan). Oklart om det är från tidiga ex och löst eller om det fortfarande är en risk.</p><p>Eftersom jag är van vid Radical-hälen ser jag inga fördelar med Kingpins häl heller jämfört med Vipec eller Radical 2.0.</p><p></p><p>Sen ser man ju många som åker Kingpin som verkar nöjda, så funkar ju säkert bra. Hade ju helt säkert färre barnsjukdomar än tidiga Vipec...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Kalle_Luzern, post: 1087260, member: 121331"] Kingpin går bort främst på vikten, och delvis på att tådelen inte är ett dugg bättre än gamla Dynafit. Sex istället för fyra fjädrar? Är ju rätt uppenbart direkt från marketing-avdelningen. ;) Sen ser man ju fortfarande rapporter om trasiga tådelar (senast i en tråd här förra veckan). Oklart om det är från tidiga ex och löst eller om det fortfarande är en risk. Eftersom jag är van vid Radical-hälen ser jag inga fördelar med Kingpins häl heller jämfört med Vipec eller Radical 2.0. Sen ser man ju många som åker Kingpin som verkar nöjda, så funkar ju säkert bra. Hade ju helt säkert färre barnsjukdomar än tidiga Vipec... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
En enda bindning
Tillbaka
Topp