Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
En enda bindning
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="mathias_olovsson" data-source="post: 1087267" data-attributes="member: 30999"><p>Kört +100 dagar på Vipec. Ser ingen anledning att idag köra rambindning istället för tech (Om du inte ska köra NM, droppa klippor mm) Spelar nog inte så stor roll vad du väljer Kingpin, Vipec, G3 Ion mfl. Det flesta tech bindningar är mycket bra. </p><p></p><p>Älskar den lätta lekfulla känslan med Vipecen jämfört med mina tidigare rambindningar (Adrenaline, Ambition) Kommer aldrig byta tillbaka. Upp är också sjukt mycket bättre med en techbindning.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="mathias_olovsson, post: 1087267, member: 30999"] Kört +100 dagar på Vipec. Ser ingen anledning att idag köra rambindning istället för tech (Om du inte ska köra NM, droppa klippor mm) Spelar nog inte så stor roll vad du väljer Kingpin, Vipec, G3 Ion mfl. Det flesta tech bindningar är mycket bra. Älskar den lätta lekfulla känslan med Vipecen jämfört med mina tidigare rambindningar (Adrenaline, Ambition) Kommer aldrig byta tillbaka. Upp är också sjukt mycket bättre med en techbindning. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
En enda bindning
Tillbaka
Topp