Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
En enda bindning
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Pillard" data-source="post: 1087275" data-attributes="member: 83225"><p>Håller egentligen med men det är också ett jäkla meckande med snö i insertsen och processen att dra på dem igen. Jämför med att bara stampa i i en rambindning <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f609.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=";)" title="Wink ;)" data-smilie="2"data-shortname=";)" /> </p><p></p><p>Kingpin funkar säkert jättebra. Jag har dock snöat in för mycket på teorin kring elasticitet och utifrån den erbjuder inte Kingpin det jag vill ha. Alltså skulle jag aldrig köra på den men andra verkar ju nöjda.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Pillard, post: 1087275, member: 83225"] Håller egentligen med men det är också ett jäkla meckande med snö i insertsen och processen att dra på dem igen. Jämför med att bara stampa i i en rambindning ;) Kingpin funkar säkert jättebra. Jag har dock snöat in för mycket på teorin kring elasticitet och utifrån den erbjuder inte Kingpin det jag vill ha. Alltså skulle jag aldrig köra på den men andra verkar ju nöjda. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
En enda bindning
Tillbaka
Topp