Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
En enda bindning
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="LawndartGustav" data-source="post: 1087276" data-attributes="member: 14475"><p>Kingpin funkar grymt =) Mina har dock aldrig löst ut men jag anser inte heller att de skulle löst ut någon gång, åkt 40 dagar på dom kanske.</p><p>Appråpå tådelen så är ju hela grejen med Kingpins häl att de itne längre får vridning från hälen på samma sätt och därför klarar sig med en sån tådel. Klart segt om pins ramlar ut men finns inga bindningar på marknaden som är 100%. Första ggn jag skulle köra Vipec var en av pinsen lös där med så ser då inte just lösa/trasiga pins som anledning att välja bort kingpin. </p><p></p><p>Alla techbindningar behöver någon sorts smörjning/silicon ibland för att inte isa igen eller o det är slasksnö, någon som har tips på det? har bara kört random olja när det kärvat.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="LawndartGustav, post: 1087276, member: 14475"] Kingpin funkar grymt =) Mina har dock aldrig löst ut men jag anser inte heller att de skulle löst ut någon gång, åkt 40 dagar på dom kanske. Appråpå tådelen så är ju hela grejen med Kingpins häl att de itne längre får vridning från hälen på samma sätt och därför klarar sig med en sån tådel. Klart segt om pins ramlar ut men finns inga bindningar på marknaden som är 100%. Första ggn jag skulle köra Vipec var en av pinsen lös där med så ser då inte just lösa/trasiga pins som anledning att välja bort kingpin. Alla techbindningar behöver någon sorts smörjning/silicon ibland för att inte isa igen eller o det är slasksnö, någon som har tips på det? har bara kört random olja när det kärvat. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
En enda bindning
Tillbaka
Topp