Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
En enda bindning
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Pillard" data-source="post: 1087281" data-attributes="member: 83225"><p>Fast Kingpin löser väl lateralt precis som klassiska Dynafits? Alltså blir vridningen exakt den samma. Sen om man lyckats få bort vissa problem som t.ex. Dynafit hade tidigare där den öppnade sig vid vrid </p><p>[MEDIA=youtube]K6cETQwh6V8[/MEDIA]</p><p></p><p>Så har man ju fortfarande inte fått in elasticitet lateralt. Vertikalt däremot borde ju elasticiteten vara vida överlägsen den hos klassiska tech-bindningar. </p><p></p><p>När det gäller smörjning har jag sprayat mina Beast-tår med silicon-spray och nu senast hade jag inga som helst problem med isning i tån.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Pillard, post: 1087281, member: 83225"] Fast Kingpin löser väl lateralt precis som klassiska Dynafits? Alltså blir vridningen exakt den samma. Sen om man lyckats få bort vissa problem som t.ex. Dynafit hade tidigare där den öppnade sig vid vrid [MEDIA=youtube]K6cETQwh6V8[/MEDIA] Så har man ju fortfarande inte fått in elasticitet lateralt. Vertikalt däremot borde ju elasticiteten vara vida överlägsen den hos klassiska tech-bindningar. När det gäller smörjning har jag sprayat mina Beast-tår med silicon-spray och nu senast hade jag inga som helst problem med isning i tån. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
En enda bindning
Tillbaka
Topp