En förlåtelse till Adam

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
En förlåtelse till Adam
Carled sa:
Jag har ju ingen annan version att förhålla mig till, så... Sen så är det ju ett forum på Internet, och när blev Internet censurerat i Sverige? Jag tycker det verkar som att Flercs-teamet har gett just ett tjuvnyp, ett tjuvnyp som du tydligen inte kan svälja och se förbi...
het debatt nu!

Senast ändrad:
En förlåtelse till Adam
jag anser inte att jag har dissat er för att jag har varit mycke med andra än alla locals .

vill man komma nån vart så måste man göra nått själv och kan ju inte sitta på samma ställe.

och att sunnerts askulle vara själva screlf har jag aldrig tänkt eller sakt så jag förstår inte varför vissa har tagit illa upp när jag vill lära känna nya människor och göra bra skid filmer och utvekla screlf.

jag vill vara snäll mot alla men det går ju inte

En förlåtelse till Adam
ni skriver att man ska behandla andra som man själv vill bli behandlad och jag undrar vad det är som jag inte har gjort som jag borde ha gjort?????+

En förlåtelse till Adam
Adam_Forsberg sa:
ni skriver att man ska behandla andra som man själv vill bli behandlad och jag undrar vad det är som jag inte har gjort som jag borde ha gjort?????+
Hmm svår att säga, du kanske aldrig har fistat en riktigt överviktig man i magen? Kan det även vara så att du inte har daskat en riktigt djup fontanella? Om det nu är så att du inte provat något utav detta så kan jag varmt rekommendera det, var det något mer?

En förlåtelse till Adam
Rapportera olämpligt material
Av: dant | Igår 23:19 Citera
Fan det här börjar ju likna lite calipposkiteam snacket !! haha
...

hahahhah!!! Callippo suger PAWAMASTAH IS THE FUCKING SHIT!

En förlåtelse till Adam
hahahahah, Fan va rad!

Men jag fattar inte om det här är seriöst lr inte, haha men lät som sell out på att dissa kompisarna, Sure på om man vill utveckla märket men.
ähh jag bryr mig inte, screlf verkar soft så kepp up the work, And watch out for niner in the future

En förlåtelse till Adam
tcker hela skiten låter rätt töntigt, klart man ska få driva med folk och starta "team" eller "crew" hur som hälst.

ingen ska väl lacka ur över det.
Om ni nu ska ha en beef ska ni göra upp på berget och fölorarna blir bannlysta.

En förlåtelse till Adam
Adam_Forsberg sa:
Carled sa:
"En förlåtelse till Adam"? Magistern sätter ett stort F på den meningen... Har Adam bett om ursäkt eller?

Så som ni menar är det snarare "En ursäkt till Adam", för det är väl ni som vill få förlåtelse, inte Adam?

Men jag går emot strömmen och är på er sida, klart att han skall få ett tjuvnyp (minst!) om han säljer ut polarna för andra. Bro's before hoes, och only friends on a powder day!
du vet ju inte vad det hela handlar om !!

det du vet är ju bara vad the_calle har skrivigt så håll dig utanför
Exakt, du bör hålla dig utanför om du inte har något med det att göra.. Tönitgt annars..

En förlåtelse till Adam
Jontex sa:
Adam_Forsberg sa:
Carled sa:
"En förlåtelse till Adam"? Magistern sätter ett stort F på den meningen... Har Adam bett om ursäkt eller?

Så som ni menar är det snarare "En ursäkt till Adam", för det är väl ni som vill få förlåtelse, inte Adam?

Men jag går emot strömmen och är på er sida, klart att han skall få ett tjuvnyp (minst!) om han säljer ut polarna för andra. Bro's before hoes, och only friends on a powder day!
du vet ju inte vad det hela handlar om !!

det du vet är ju bara vad the_calle har skrivigt så håll dig utanför
Exakt, du bör hålla dig utanför om du inte har något med det att göra.. Tönitgt annars..
men prata ut på msn eller något då och inte i ett forum föran

En förlåtelse till Adam
KEBABAHaAaaaaaaaaaHkorven sa:
Carled sa:
Jag har ju ingen annan version att förhålla mig till, så... Sen så är det ju ett forum på Internet, och när blev Internet censurerat i Sverige? Jag tycker det verkar som att Flercs-teamet har gett just ett tjuvnyp, ett tjuvnyp som du tydligen inte kan svälja och se förbi...
het debatt nu!
Ge oss mer intriger i diskussionerna! Helt klart att denna tråd har potential för det!

En förlåtelse till Adam
Mera, mera! Jag väntar fortfarande på att en ruta skall dyka upp på min MSN där någon av er har lagt till mig, detta är ju inte färdigdiskuterat på långa vägar!

@Adam: Jo, det går att vara snäll mot alla. Svårt, men nog går det! Och på frågan vad du borde ha gjort som du inte har gjort så är min lösning ganska enkel. Ge polarna en mössa, det verkar som att det är vad de är ute efter...

En förlåtelse till Adam
Carled sa:
@Adam: Jo, det går att vara snäll mot alla. Svårt, men nog går det! Och på frågan vad du borde ha gjort som du inte har gjort så är min lösning ganska enkel. Ge polarna en mössa, det verkar som att det är vad de är ute efter...
Precis! Hur svårt kan det vara att visa lite kärlek?

En förlåtelse till Adam
ekdahl sa:
tcker hela skiten låter rätt töntigt, klart man ska få driva med folk och starta "team" eller "crew" hur som hälst.

hahah så sant

En förlåtelse till Adam
nää nu blir det en alvedon och ett glas vatten pusshejsna!!!!!!!!!!!!!!!!

En förlåtelse till Adam
thecalle sa:
I dagsläget vill alla skjuta varandra, alla e osams med varandra :S
Riktigt ghetto!

Adam för väll fan göra vad han vill, det var ju han som startade märket!

Och om ni är kompisar så är väll det fan inget att bli sur över?

Senast ändrad:
En förlåtelse till Adam
ekdahl sa:

Jag har inte varit delaktig i det här för fem öre. Jag vet bara vilka vissa av de här personerna är, men jag måste nog hålla med Herr Ekdahl här. Det känns som det är dagisnivå. Jag får känslan som man fick när man inte fick vara med det bästa laget på rasten ungefär..

En förlåtelse till Adam
Eftersom större delen av svaren inte riktigt för det hela framåt så låser jag den här tråden. Åsikter om detta kan FR-mejlas.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Snödjup

Tillbaka
Topp