Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Pistskidor
En fråga med långt intro
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Gamlingen" data-source="post: 1202589" data-attributes="member: 90325"><p>Tack för alla råd! De flesta hamnade lite på sidan av målet (förslag på andra bindningar var inte vad jag önskade) men tidigt i tråden kom några vettiga skidförslag. Det blev ett par Head Monster 83 på rea i Alpinbutiken, Norrköping till mej, och ett par Blizzard tjejskidor på rea från Sport-Bittl till sambon. Jag skruvade på våra gamla Duke och Baron och därmed hade vi två par pistlagg med bindning för 5000:- </p><p>Vi fick nytta av dom ett par blåsiga dagar i Hemsedal då det inte var möjligt att tura. Helt klart mycket kuligare att åka pist med skidor som är gjorda för det, än dom breda puderskidorna med techbindning som vi åker på till vardags!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Gamlingen, post: 1202589, member: 90325"] Tack för alla råd! De flesta hamnade lite på sidan av målet (förslag på andra bindningar var inte vad jag önskade) men tidigt i tråden kom några vettiga skidförslag. Det blev ett par Head Monster 83 på rea i Alpinbutiken, Norrköping till mej, och ett par Blizzard tjejskidor på rea från Sport-Bittl till sambon. Jag skruvade på våra gamla Duke och Baron och därmed hade vi två par pistlagg med bindning för 5000:- Vi fick nytta av dom ett par blåsiga dagar i Hemsedal då det inte var möjligt att tura. Helt klart mycket kuligare att åka pist med skidor som är gjorda för det, än dom breda puderskidorna med techbindning som vi åker på till vardags! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Pistskidor
En fråga med långt intro
Tillbaka
Topp